Gå til innhold

Musikkvideoforsøk nr. 2 (Mad Sky - Heal You)


MadSky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Musikkvideoer som dette pleier å formidle en historie. Noen er mer abstrakte enn andre, men det pleier å være en rød tråd i det. Denne skjønte jeg ingenting av. At du har satt sammen klipp har nok skylden for det ...

Men låta har jeg elsket helt siden du la den ut på urørt (?) for herrans mange år siden. :) 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (2 timer siden):

Musikkvideoer som dette pleier å formidle en historie. Noen er mer abstrakte enn andre, men det pleier å være en rød tråd i det. Denne skjønte jeg ingenting av. At du har satt sammen klipp har nok skylden for det ...

Men låta har jeg elsket helt siden du la den ut på urørt (?) for herrans mange år siden. :) 

Takker 😊

Du har helt rett. Når man setter sammen diverse klipp fra nettet blir det fryktelig vanskelig å lage en handling av videoen. Det eneste jeg gikk etter i denne var stemning og følelse. Disse klippene passet til låta stemningsmessig, ikke så mye mer enn det. Noe sårbart, upolert men samtidig sterkt. Får se om jeg prøver meg på å filme noe på egenhånd etterhvert. Handling ville gitt det hele mye mer mening, absolutt 😂

Lenke til kommentar
Cuneax skrev (På 5.9.2022 den 21.13):

Tro det eller ei, men jeg husker denne låta godt. Hørte den første gang i oktober 2006 (!!!!!).

Imponert! ☺️ Første utkast av den var tatt opp i 2006, det stemmer det. Versjonen som ligger ute nå på Spotify og Youtube er en nyinnspilling fra 2021.

Lenke til kommentar
Cuneax skrev (På 5.9.2022 den 21.13):

Tro det eller ei, men jeg husker denne låta godt. Hørte den første gang i oktober 2006 (!!!!!).

Samme mnd vi hadde sex første gang hehe

On-topic: Husker ikke låta, men kul låt.

Endret av Kadmium
Redigerte litt, trodde det var SkyMarshall som posta lol litt like navn da
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...