Gå til innhold

Får ny leverandør på onsdag.


Anbefalte innlegg

På onsdag bytter jeg fra telenor til nextgentel, fikk da forige uke en pakke i posten med Jensen Omni mesh-sett, Spørsmålet mitt går da på at Telenor skal jo ha tilbake sitt utstyr og ledningen som går ut i fra inn boksen passer ikke noe sted i Omni boksene, så jeg trenger noe i mellom der, en ruter eller modem. Fra telenor er det en liten svart boks som den ledningen passer i og derifra går det ledning til en trådløs sender så jeg trenger da den lille svarte boksen, hva heter den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at Telenor skal ha tilbake fibermodemet?

Gikk selv fra Telenor til NextGenTel i starten av året og beholdte telenor modemet.

Fikk og en router tilsendt som jeg ikke har åpnet enda da jeg har en bedre selv. Irriterende at man er tvunget til å betale leie av utstyr man ikke ønsker.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Complexity skrev (1 minutt siden):

Sikker på at Telenor skal ha tilbake fibermodemet?

Gikk selv fra Telenor til NextGenTel i starten av året og beholdte telenor modemet.

Fikk og en router tilsendt som jeg ikke har åpnet enda da jeg har en bedre selv. Irriterende at man er tvunget til å betale leie av utstyr man ikke ønsker.

Vet ikke, det står på begge delene at de tilhører Telenor og selgeren fra NextGentel sa de pleide å være raske med å kreve utstyret tilbake, men samme selger sa og at jeg ville få alt jeg trengte før oppstart og da så, alt jeg har fått er Omni greiene.

Får vel bare vente til Onsdag da å bli overassket 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
skidrow skrev (10 timer siden):

Vet ikke, det står på begge delene at de tilhører Telenor og selgeren fra NextGentel sa de pleide å være raske med å kreve utstyret tilbake, men samme selger sa og at jeg ville få alt jeg trengte før oppstart og da så, alt jeg har fått er Omni greiene.

Får vel bare vente til Onsdag da å bli overassket 🙂

Det er en idé her å ta opp problemet med nextgentel, kanskje de kan løse mangelen for deg pro-bono?

Endret av Sampson
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...