Gå til innhold

Løst: HomeNet "Min side" - login-trøbbel


Anbefalte innlegg

Siden forrige uke får jeg hverken logget inn eller skiftet passord på HomeNets "Min side".

Virker nesten som min bruker-ID er borte fra systemet, og jeg blir hverken gjenkjent via e-postadresse eller mobiltelefonnummer. Kundeservice har videresendt saken til den/de som administrerer "Min side" og jeg venter på en løsning.

Ser HomeNet skriver i en nylig e-post at Min Side  "oppgraderes", så jeg antar noe har gått på trynet i oppgraderingen.
Sitat: "Nå lanserer vi en oppgradert versjon av Min side, som gjør det enda lettere å optimalisere nettet hjemme hos deg."

Antar denne "optimaliseringen" er noe halvautomatisk konfig-hjelp e.l. for de som bruker HomeNets administrerte firewall og wifi - sikkert fint for majoriteten av brukere, men jeg bruker eget utstyr og ønsker i utgangspunktet bare å kunne logge inn for å sjekke en faktura. :)


Har andre HomeNet-kunder her nylig opplevd noe lignende? 

Update: Meh - ser ut som jeg måtte registrere meg på nytt - selv om jeg bestemt mener jeg har brukt Min side etter de oppgraderte.  Burde vært mulig å fange opp hos kundeservice så håper de legger til rette for det senere.

Endret av inside_446486
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
inside_446486 skrev (19 minutter siden):

Siden forrige uke får jeg hverken logget inn eller skiftet passord på HomeNets "Min side".

Virker nesten som min bruker-ID er borte fra systemet, og jeg blir hverken gjenkjent via e-postadresse eller mobiltelefonnummer. Kundeservice har videresendt saken til den/de som administrerer "Min side" og jeg venter på en løsning.

Ser HomeNet skriver i en nylig e-post at Min Side  "oppgraderes", så jeg antar noe har gått på trynet i oppgraderingen.
Sitat: "Nå lanserer vi en oppgradert versjon av Min side, som gjør det enda lettere å optimalisere nettet hjemme hos deg."

Antar denne "optimaliseringen" er noe halvautomatisk konfig-hjelp e.l. for de som bruker HomeNets administrerte firewall og wifi - sikkert fint for majoriteten av brukere, men jeg bruker eget utstyr og ønsker i utgangspunktet bare å kunne logge inn for å sjekke en faktura. :)


Har andre HomeNet-kunder her nylig opplevd noe lignende? 

Meh - ser ut som jeg måtte registrere meg på nytt - selv om jeg bestemt mener jeg har brukt Min side etter de oppgraderte.  Burde vært mulig å fange opp hos kundeservice så håper de legger til rette for det senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...