bshagen Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Latterlig gjeng. Kan ikke fatte at bunnivået vårt er så inn i helvete lavt som det her .. Siter Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Lol. Komedie klubb. De Gea må byttes ut neste sesong rett og slett... Siter Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Jeg har ikke ord.. Siter Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april 2 selvmål og 2 tabber over 2 oppgjør, hva er galt med disse spillerne? De knekker jo helt sammen gang på gang Siter Lenke til kommentar
Danielzu Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Må være freak-resultat utifra xg igjen. Kan ikke skjønne noe annet. 1 Siter Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april (endret) Sjette året på rad United klapper sammen og ryker ut av Europa mot spansk motstand. Det har ikke manglet på tabber i disse oppgjørene. Slo ut Barcelona da 🥲 Endret 20. april av Snikpellik Siter Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april (endret) For mye stygge tap ila sesongen Ten Hag... Svak kampledelse når spillerne virker så demotiverte og bare kapitulerer. Kjøper ikke det at de er slitne osv. Endret 20. april av ReaveЯ Siter Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Dette var skammelig! bør få lønnstrekk hele gjengen. Siter Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Prestasjonsbaserte klausuler hadde vært noe ja.... Flau opptreden. Siter Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ble for vanskelig uten 5 av våre beste spillere i dag. I tillegg så gjør De Gea at jeg i alle fall ikke får mindre lyst på D. Costa. God natt. Håper vi slår Brighton, men det er en antatt vanskeligere kamp. 1 Siter Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai (endret) EL-finale i dag 21.00 på TV3+ hvis noen skal følge med Må si jeg håper på Roma, på tide at Sevilla får smake på et tap i en EL-finale Endret 31. mai av Mr. President™ Siter Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Klart vi heier på Roma, heier jo alltid på Mourinho❤️ 1 Siter Lenke til kommentar
Danielzu Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Har flere venner som er Roma-supportere så heier på de. Roma har alltid vært kult. Totti4life Siter Lenke til kommentar
Danielzu Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Hva er det han legger seg ned for? Fysj Siter Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Haha for et elendig forsøk på filming. Noen fotballspillere er så utrolig naive og dumme med tanke på VAR Siter Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai For en morsom kamp! Skikkelig temperatur og trøkk, og Taylor håndterer det bra. Håper 2.omg blir like bra.😁 Siter Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Slik som Roma holder på så håper jeg de taper. Typisk Mourinho lag. For en miss 😅 Siter Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai (endret) Mourinho på sidelinjen er underholdning alene 😂 Men heller Roma enn Sevilla nok en gang, mest fordi de slo ut United med en mann mer på banen Skal dog sies at når jeg ser tilbake på det så er jeg fornøyd vi røk på grunn av kampprogrammet i PL Endret 31. mai av Mr. President™ Siter Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. mai Rapporter Del Skrevet 31. mai Burde vel blitt kort for filming? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.