Gå til innhold

Rel. Kjøp av Demo-PC hos Komplett!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjøpte en Demo-PC fra Komplett for en stund tilbake. Jeg har ikke hatt annet enn problemer med denne. Den har blitt sendt til og fra service flere ganger, med forsinkelser gjennom posten og tjo og hei… 😡

 

Sist gang den var innom service klarte de å finne problemet, som viste seg å være et defekt hovedkort. De byttet ut dette. De byttet dog til et billigere hovedkort (Z590 TUF Plus) enn det som opprinnelig fulgte med (Z590-F ROG Strix). De ser ut til å ha lagt inn et eksternt WiFi-kort i tillegg. ——— Er det innafor å spørre om et gavekort/få prisdifferansen tilbake for dette? Er det noen her som vet hva jeg har rett på eller ikke i en slik situasjon? 

 

 

Egentlig så er jeg bare lettet over at PCen ikke fryser hver gang jeg bruker den, men føler dette er en prinsippsak. Hvertfall med tanke på at det har vært så mye styr med denne Demo-PCen siden jeg kjøpte den.


*Regner med prisdifferansen var større hos Komplett da de solgte begge disse kortene.

 

Prisdifferanse billigst hos Prisjakt.no (24.8.22):

Kr 1766,- Z590 TUF-Plus

Kr 2391,- Z590-F ROG Strix

Endret av Sisto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ephrus skrev (33 minutter siden):

Anbefaler å legge inn en klage. Jeg hadde ikke godtatt nedgradering til tuf fra rog, og spesielt når du nå får wifi kort ekstra som var i hovedkortet orginalt

 

Hvor mange forsøk har de brukt å prøve å finne feilen?

Jeg tenkte litt det samme… om ikke annet burde jeg vel fått en oppgradering av hovedkort etter så mye rot. Selvfølgelig selger de ikke dette kortet (Z590-F) lengre hos Komplett, så jeg får ikke sjekket prisdifferansen hos de, men har heldigvis Prisjakt. TUF-serien er jo uansett en nedgradering fra ROG Strix-serien. Mangler en del porter/innganger jeg har hatt bruk for før ++

2 forsøk. Det var faktisk jeg selv som oppdaget feilen helt tilfeldig før jeg sendte den inn sist, noe som gjorde jobben dems enda lettere. 🙃

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...