Gå til innhold

Vinklet HDMI for 4K 120Hz


Anbefalte innlegg

Jeg skal henge min LG OLED TV på veggen og trenger en vinklet adapter for at kabelen ikke skal bli skvist mot veggen. Mitt første forsøk på et slikt adapter som var merket med 4K 120Hz kompatibel fungerte dårlig da bildet blinker ofte.

Etter litt lesing ser jeg at det jeg spør etter kanskje ikke eksisterer, men jeg prøver allikevel.

Det jeg håper på er at det er noen her som har funnet et som fungerer som det skal. Jeg har en Hama HDMI kabel på 3meter som er sertifisert for 4K 120Hz, som også greier dette med HDR, men med en gang jeg setter på vinkelen så blir signalet for dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Thor. skrev (På 23.8.2022 den 21.20):

Jeg skal henge min LG OLED TV på veggen og trenger en vinklet adapter for at kabelen ikke skal bli skvist mot veggen. Mitt første forsøk på et slikt adapter som var merket med 4K 120Hz kompatibel fungerte dårlig da bildet blinker ofte.

Etter litt lesing ser jeg at det jeg spør etter kanskje ikke eksisterer, men jeg prøver allikevel.

Det jeg håper på er at det er noen her som har funnet et som fungerer som det skal. Jeg har en Hama HDMI kabel på 3meter som er sertifisert for 4K 120Hz, som også greier dette med HDR, men med en gang jeg setter på vinkelen så blir signalet for dårlig.

Ring BRL.no og spør om du kan få en bøybar Supra kontakt som denne, de lager nemlig også bøybare kontakter til feks veggtv eller vanskelige vinkler.. og de koster ikke så mye og du slipper en buggy HDMI adapter som garantert forringer signalet ditt. (Edit noe du selv fant ut i praktisk forsøk)

Kjøp Supra HDMI 2.1 UHD 8K hos BRL! (brlelectronics.no)

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...