Gå til innhold

Se den første teaser-traileren for The Last of Us-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev:

Inb4 noen syter om noe woke greier her også 

I det minste gir det mening i Last of Us. Handlingen utspiller seg i "dagens" USA som allerede er en heksegryte av forskjellige folkeslag og kulturer. Om serien er velskrevet og vellaget uten å skulle preike PK politikk til meg så driter jeg i hudfargen til de som spiller.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
bubba477 skrev (1 time siden):

En ting jeg respekterer med TLOU: det var Neil Druckmann selv som gjorde den politisk. Han gjorde det med sin egen franchise. Ingenting som var bra før ble infiltrert og ødelagt. TLOU ble akkurat slik skaperen av den ville ha den.

Jeg er i utgangspunktet enig, men hva er det egentlig med TLOU som er politisk i det hele tatt? Det er i bunn og grunn fortellinger om mennesker som er veldig forskjellige fra hverandre og hva de har opplevd. I mine øyne var det "fansen" som gjorde TLOU politisk, ikke spillene.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nok en gang surmaga spillfans som er skuffa *før* de i det hele tatt har sett noe, basert på en oppfølger de har valgt å ikke like og antakeligvis ikke har spilt.. hjelpes :D

Det var jo ikke akkurat mange sekundene med innhold, men det er vel det en teaser skal være. Jeg synes imidlertid det så spennende ut jeg, stemningen så da akkurat like dyster og fin ut som vi forventer av universet. Hvis ikke Craig Mazin kan klare å få til dyster nok dystopisk stemning, er det ingen som kan klare det..

Lenke til kommentar
Knetten skrev:
Arodem skrev:
Comma Chameleon skrev (9 timer siden):

Inb4 noen syter om noe woke greier her også 

Det begynner å bli litt vel mye, ja... 

Lol. Det er kun din og han første som klager over woke. 🤣🤣
Poenget vårt var nok mer at kommentarfeltene i det siste har sett nok folk som til det kjedsommelige klager på at alt er woke for tiden. Se Fallout-tråden fra forrige uke for eksempel. Vi klager over dem som klager over woke.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
On 8/23/2022 at 2:59 PM, GnilreG said:
 
Stemmer, er jo noe av de bedre.

Denne bør jo ha det beste utgangspunktet for overføring til tv-mediet som ingen andre spill jeg kan komme på..

1. Craig Mazin er den eneste som har klart å lage en tv-serie jeg har blitt fysisk uvel av å se på. Det er jo et bra utgangspunkt for å lage riktig stemning.
2. Neil Druckmann, skaperen av Last of Us er med, så historien blir ikke overlatt til "tilfeldige andre" som lager sin egen greie. Den opprinnelige visjonen er med på laget.
3. LToU er kanskje det nærmeste en "filmatisk" opplevelse jeg har sett i et spill, så overføringen til mediumet er da mye nærmere her enn andre spillunivers.
4. At Neil har sagt serien nærmest skal følge spillets handling og manus slavisk burde berolige de fleste fans at de ikke beveger seg bort fra det opprinnelige kildematerialet.
5. Tydelig at HBO legger penger i det, siden det ikke bare er ukjente B-skuespillere med. Det bør da absolutt hjelpe på å dra opp kvaliteten.

Tatt alt i betraktning, så kan jeg ikke skjønne hva folk skal klage på her. Det kan neppe finnes et bedre utgangspunkt for å overføre et spill til tv-skjermen :) Ikke at det er noen garanti såklart, går fortsatt an å drite seg ut :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...