Gå til innhold

Fysiske knapper danker ut berøringskjerm i bilen


Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 8/21/2022 at 9:27 AM, frovles said:

Stemme styring slår ut fysiske knapper🤣 På model 3 kan du holde inn høyre skrollehjul og si "jeg fryser" , så øker bilen temperaturen med 1,5 grader celsius. Trenger ikke bruke skjermen til noe når en kjører.

Og du forstår ikke hvorfor dette er mer tungvindt, enn å bruke en scroll for å øke 1.5grader, UTEN å si "eg fryser" ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
On 8/22/2022 at 12:45 AM, bojangles said:

Ja der er alt veldig uåjlete. Var en staselig vogn i sin tid. Den hadde vel maskinen bak, og stor hump over som spiste endel av lasterommet iirc? Hadde nok ikke orket en T3 til hverdagsbruk, kanskje so prosjektbil og etterpå en solskinnsbil. 

Jeg trenger en praktisk modellflybil med tre fremseter som skal brukes en sjelden gang når jeg henter foreldrene mine på flyplassen. Det fine med de gamle bilene er at det ikke er noe somhelt på den som ikke kan fikses hjemme i garasjen, og de har ikke ti tusen sensorer som bare klør i fingrene etter å lage falsk alarm når bilen passerer 100000 km bare fordi føreren stengte døra litt for hardt.
 

Endret av Lynxman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
17 hours ago, Lynxman said:

Jeg trenger en praktisk modellflybil med tre fremseter som skal brukes en sjelden gang når jeg henter foreldrenemine på flyplassen. Det fine med de gamlebilene er at det ikke er noe somhelt på den so ikke kan fikses hjemme i garasjen, og de har ikke ti tusen sensorer som bare klør i fingrene etter å lage falsk alarm når bilen passerer 100000 km bare fordi føreren stengte døra litt for hardt.
 

Helt enig. Sist bil eg kjøpte, var uten noen som helst ekstra utstyr, og eg savner ingen av dem. Å pøse på med 50k plus for ekstrautstyr er ikke verdt det. 50k er plutselig veldig billig og must have når det gjelder jåleri i biler. 

Regnsensor og automatisk adaptiv lys er så utrolig dårlig, fatter ikke at folk betaler for møkk. Eg liker sensor når eg parkerer, men eg trenger ikke et kamera. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...