Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 3


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er to ting som er veldig klare etter denne kampen.

1) Liverpool er fryktelig dårlige denne sesongen og noe håp om konkurranse om ligagullet er over. Fullt fokus på topp 4 nå.

2) Maguire og Ronaldo er ganske tydelig de to største problemene til United. Vekk med Maguire og vipps så var forsvaret plutselig bunnsolid.

Lenke til kommentar

Så taper dere 3-0 mot bournemouth neste helg så er det glazer out igjen! Sto godt imot presset idag mot et utrolig dårlig og reservepreget Liverpool. Når man presterer å tape midtbanen mot Mctominay og Eriksen så sier det seg selv at det ikke går.  Ser der mangler litt killere der fremme,  var vel 70 min med press fra Liverpool med dårlige avslutninger.

Forøvrig er Bruno minst like ekkel som Kane, konstant filming og endeløs sutring til dommeren. 

Endret av ChopperReid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (Akkurat nå):

Jepp, så jeg skjønner ikke hvorfor du blander inn Ronaldo i dette.

Fordi Ronaldo + Fernandes fungerer veldig dårlig for dere. Til og med kommentatorene sa det.

Og går det dårlig for Ronaldo så smitter det over på Fernandes og negativiteten forsterkes når de begge er på banen samtidig.

Lenke til kommentar
ChopperReid skrev (1 minutt siden):

Så taper dere 3-0 mot bournemouth neste helg så er det glazer out igjen! Sto godt imot presset idag mot et utrolig dårlig og reservepreget Liverpool. Når man presterer å tape midtbanen mot Mctominay og Eriksen så sier det seg selv at det ikke går.  Ser der mangler litt killere der fremme,  var vel 70 min med press fra Liverpool med dårlige avslutninger.

Forøvrig er Bruno minst like ekkel som Kane, konstant filming og endeløs sutring til dommeren. 

Vanskelig da vi møter Southampton neste helg. Og selv med seier i dag så har ikke synet på Glazer's endret seg. Da må du sette deg inn i situasjonen litt bedre.

Forøvrig hadde det vært sykt digg om Bournemouth vinner 3-0 neste helg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...