Gå til innhold

EA mener spillere elsker lootboksene i FIFA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vanlige" spillere presses kanskje ikke til kjøp. Men de som har en tendens til å ha et gambling, avhengighets og pengebrukproblem føler et stort press med et slikt system i et spill. "Bare 1 kort pakke til, og jeg får han." "Bare 1 lootboks til og jeg får den tingen jeg har ventet på". Det er INGEN garanti at man får det man ønsker, det er ikke en gang flaks, da et slikt system kan være programmert til at man får en "litt" bra ting en gang i blant, og tenker da at man er garantert bedre gevinster jo mer penger man bruker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lootboxer i seg selv er jo spennende. Gøy med litt random/gamble element synes jeg. Problemet er mikrotransaksjoner og at det koster pæng.

Skjønner jo selvsagt at de aldri i verden kommer til å slutte ta betalt ettersom de kan det, men hadde vært null problem å ha lootboxer som man kan kjøpe for ingame penger eller ha i premie for utfordringer eller annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemet er ikke lootboxene i seg selv når det kommer til EAs sportsspill. Problemet er at det er kun elementer rundt lootboxer det fokuseres på. Selv spiller jeg NHL serien, og etter driten kom dit, har det blitt lite jobbing med resten av spillet. Moduser som f.eks online liga er ikke inkludert lenger, og jeg tipper det er pga at folk spilte det, og ikke HUT som har kortpakker man kan kjøpe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DickJustice skrev:

Jada gamblere elsker enarmede banditter også.

Helt til lommeboka er så tom som han kan få blitt og huset går på tvangssalg.

Vanskelig å skåne alle for alt, men dette spillet har 3 års aldersgrense!

3 år er problemet, si 18 år for PTW eller lootboxes, ja selv om de er kun kosmetikk lootboxes gir 18 år aldersgrense.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...