Gå til innhold

Fitbit fjerner muligheten til å synkronisere klokker med datamaskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, man kjøper et produkt med funksjonene X, Y og Z. Så frarøves man en av funksjonene av produsenten selv. Det er en soleklar reklamasjonssak i mine øyne.

Hva blir det neste? Sykkelprodusenten kommer og henter hjulene til sykkelen din i løpet av natta og sier "det bare er sånn - finn deg i det"..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (4 timer siden):

Hva vet egentlig Fitbit om man har betalt for musikken? Har de i det hele tatt lov til å innta rollen som dommer og til og med slå alle over en kam uten at at folk har fått anledning til forsvar?

Det er ikke det de du gjør; de krever bare at du betaler til dem istedenfor. Men jeg er enig med første innlegget ditt; reklamasjon burde gå gjennom. 

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (17 timer siden):

Hva vet egentlig Fitbit om man har betalt for musikken? Har de i det hele tatt lov til å innta rollen som dommer og til og med slå alle over en kam uten at at folk har fått anledning til forsvar?

Regner med at dette handler om at Google vil frata oss muligjeten til å synkronisere uten å koble til internett (og heller til en alltids-tilkoblet enhet, som mobiltelefon). De skal ha all brukerdata gjennom skyen, koste hva det koste vil. Så tror jeg de bruker musikkfunksjonen som en syndebukk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...