Gå til innhold

Altibox og TV 2 er i forhandlinger igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
20 minutes ago, fwj__ said:

Har ikke savnet TV 2. Lineær TV er uansett dødt for nye generasjoner, ikke noe vits å ha alle disse kanalene i grunnpakken. TV 2 opptrer veldig arrogant i denne saken.

TV2 ser de mistere seere som bare det og prøver desperate krampe strekk for å få "kunder" som ikke bruker TV2 play på den tjenesten som de skan selge det mer til annonser.   derfor de vil ha det i gurnnbakken slik at de kan selge mer reklame, nei nok er nok, ikke gi tv2 en sentimenter tving de i kne   

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det er vel bra de klarer å forhandle igjen, men jeg håper at det ikke er altibox som er blitt desperat etter tv2s stadig dårligere innhold. Og et grunnprinsipp må være at valgfriheten skal styrkes ytterligere, ikke motsatt som tv2 tydeligvis ønsker. Kanskje altibox burde ta tv2 helt ut av grunnpakken slik at man bruker et poeng på hver av tv2-tjenestene/kanalene.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
19 minutes ago, Pop said:

Det er vel bra de klarer å forhandle igjen, men jeg håper at det ikke er altibox som er blitt desperat etter tv2s stadig dårligere innhold. Og et grunnprinsipp må være at valgfriheten skal styrkes ytterligere, ikke motsatt som tv2 tydeligvis ønsker. Kanskje altibox burde ta tv2 helt ut av grunnpakken slik at man bruker et poeng på hver av tv2-tjenestene/kanalene.

Det kan de desverre ikke siden tv2 klarte syte seg til å bli almenkringkaster, det altibox derimot kan gjøre som er vell så bra er å legge ned TV helt og heller legge til rette folk de som ønsker kjøpe streaming via dem og dems bokser vil de fasalitere det. da kommer de rundt alle de sær kravene. måtte tv2 dø

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
-Night- skrev (1 time siden):

TV2 ser de mistere seere som bare det og prøver desperate krampe strekk for å få "kunder" som ikke bruker TV2 play på den tjenesten som de skan selge det mer til annonser.   derfor de vil ha det i gurnnbakken slik at de kan selge mer reklame, nei nok er nok, ikke gi tv2 en sentimenter tving de i kne   

Her tror jeg du misforstår. Hverken TV2 eller andre kanaler tjener penger på større distribusjon dersom de ikke får flere seere.

 

Tv-seere måles ved hjelp av andre metoder og det har isolert sett ikke noe betydning hvor mange abonnenter de har. Det er selve tittingen som måles.

Lenke til kommentar
40 minutes ago, Anonymous99 said:

Her tror jeg du misforstår. Hverken TV2 eller andre kanaler tjener penger på større distribusjon dersom de ikke får flere seere.

 

Tv-seere måles ved hjelp av andre metoder og det har isolert sett ikke noe betydning hvor mange abonnenter de har. Det er selve tittingen som måles.

De måles vell på seere opp imot annonseinntekter ikke minst potentiele seere som i dette tilfellet.  TV2 trenger mannne "seere" for å få selge sien reklame slotter får vi kuttet bort de multigene blir vi kvitt tv2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
oppat skrev (10 minutter siden):

Er dette 80-årene. Hvorfor skal ikke alle kanaler være tilgjengelige? Selvfølgelig skal ikke Altibox betale en krone, men samtidig skal de ikke sensurere noen kanaler heller.

Jeg ser at om jeg skal ha abonnement på TV2 Play Basis på nett så koster det 89 kr pr måned. Så jeg regner med at TV2 vil ha noe i det området fra Altibox også, men det kommer an på hva som skal være med av innhold.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
14 minutes ago, oppat said:

Er dette 80-årene. Hvorfor skal ikke alle kanaler være tilgjengelige? Selvfølgelig skal ikke Altibox betale en krone, men samtidig skal de ikke sensurere noen kanaler heller.

"Sensurere" kanaler? Men du ikke godta å måtte kjøpe samlepakker når du ikke er interessert i samlingen, men valgfrihet?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
"530.000 Altibox-kunder og over én million TV-seere har vært uten TV 2 helt siden 1. april" ... jeg er en av dem og kan med hånden på hjertet si at jeg har ikke savnet dem i det hele tatt, ikke ett sekund. Så for min del kan gjerne Altibox la være å ta inn TV2 eller i det minste la det være ett valg for dem som vil ha det.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
18 hours ago, Svein M said:

De andre tv-distributørene som tilbyr slike pakker har vel TV2, TV2 Nyhetskanalen, TV2 Livsstil, TV2 Zebra. Så da er det vel naturlig at Altibox har det om prisen ikke er for høy.

Hvorfor det? hvorfor ingen av dem?   tv2 kan like gjerne legge ned Livstil og Zebra og ingen merker forskjell. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...