Gå til innhold

Spørsmål om oppsigelsestid


Gjest 65d09...63f

Anbefalte innlegg

Gjest 65d09...63f

Hei, jeg har fått tilbud om jobb men finner ingenting i kontrakten om oppsigelse i prøvetiden. Selve prøvetiden er 6 måneder. 

Det som står om oppsigelse er: Gjensidig oppsigelsestid er 3 måneder med varsling 1 uke før utgangen av inneværende avlønningsperiode.

Regner med at dette gjelder for prøvetiden også, siden det ikke står noe annet? Ville dere godtatt dette? Og hvis jeg finner ut at jeg ikke trives, og leverer oppsigelsen i September, er oppsigelsestiden fra Oktober til Desember da? 

 

Håper noen gidder å hjelpe meg med dette 😀

Anonymous poster hash: 65d09...63f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom det er spesifisert at du er tilsett på prøvetid så følgjer det at arbeidsmiljøloven § 15-3, 7. ledd at oppseiingstida i prøvetid er 14 dagar med mindre anna er skriftleg avtalt.

Merk at det ikkje er eit krav med prøvetid, så om det ikkje står spesifikt at du har prøvetid så er det den avtalte 3 månadars oppseiingstida som gjeld frå dag 1.

Det vil være mogleg å avtale anna oppseiingstid enn 14 dagar i prøvetida, men om ein skal ha lang oppseiingstid så vil ein miste mykje av hensikta med prøvetid. Formålet med prøvetid vil vanlegvis være at begge partar skal kunne prøve ut arbeidsforholdet utan å forplikte seg i lang tid, samtidig som at oppseiingstida skal være lang nok til at det fortsatt er ein grad av forutsigbarheit for begge partar. Ein avtale der arbeidstakaren mister jobben på dagen, eller at arbeidstakaren seier opp og ikkje møter dagen etterpå vil vanlegvis være lite gunstig for begge partar. I tilfeller der det er fullstendig skjærings slik at det er openbart for begge partar at det ikkje er nokon vits i å kome på jobb dei neste 13 dagane så vil dette vanlegvis løyse seg ved at ein avtalar å annullere heile avtalen.
Eit anna moment som du godt kan bite merke i er at det er ein føresetnad at du i prøvetida faktisk får prøve ut jobben, det betyr at du skal ha anledning til å prøve ut alle dei ulike arbeidsoppgåvene, og du skal sjølvsagt også ha opplæring for å kunne utføre dei ulike arbeidsoppgåvene som ligg til stillinga. Det er nok mange arbeidsgivarar som har prøvetid som "standard" utan å ha ein skikkeleg plan for kva ein vil oppnå med prøvetida. Normalt sett bør det også være ei form for evaluering undervegs i prøvetida, dette er særleg nyttig for deg som arbeidstakar slik at du får ein siste sjans til å seie opp innafor prøvetida om jobben ikkje lever opp til forventningane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...