Gå til innhold

Anmeldelse: Resident Evil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forfriskende å se en logisk anmeldelse

har spilt alle spillene sett alle filmer og noen av de cgi greiene likte serien mest tro mot kildematerialet så langt er det en høydare ? neppe men jeg gleder meg til å xse hvor ting bærer i sesong to og serien er full av nikk til resident evil og masse cheese at noen henger seg opp i teen drama bad nuvel jeg likte den kanskje du også liker den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jojimbo skrev:

7 av 10, ja.. deg om det. Denne serien fortjener ikke engang 1 av 10. Wesker er ikke Wesker, den begavede skuespilleren Lance Reddick skulle aldri ha godtatt rollen. De mest idiotiske replikker, valgene karakterene tar er så ulogiske gjennom hele serien at jeg stoppet på nest siste episode. Hele grunnen til at jeg så så mange episoder var fordi jeg ville se hvor mye idioti som var pakket i en og samme serie, de overgikk med mengde woke så det holder, og det var ingen overraskelse utrolig nok, vi lever tross alt i 2022. Det eneste positive var skuespillet til Turlough Convery som Baxter, ellers er alt skvip og jeg vil ikke se sesong 2.

woke nå hva var så woke her egentlig ?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
bubba477 skrev (5 timer siden):

Elendig serie som ikke har noenting med spillene å gjøre. Styr unna!

Kanonisk er den på slutten av spill serien. Første tidslinja fortsetter fra Resi 5.

Spoiler

Umbrella henta kroppen til Uroboros Wesker fra vulkanen. Regner med hvis det blir en sesong til så er han primær antagonisten.

 

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:
bubba477 skrev (2 timer siden):

Elendig serie som ikke har noenting med spillene å gjøre. Styr unna!

Men hva om man driter i spillene? Fortsatt like elendig?

Dersom man driter i spillene så må man saktens spørre seg hvorfor man skal se en Resident evil serie i det hele tatt.
Lenke til kommentar
Alpred93 skrev (1 time siden):

Dersom man driter i spillene så må man saktens spørre seg hvorfor man skal se en Resident evil serie i det hele tatt.

Fordi det kan være god underholdning? Jeg har likt mange av Resident Evil spillene, men ikke pga historien, den er ofte dårlig og totalt uinteressant.

Witcher 3 som nevnt er godt eksempel, jeg driter i bøkene og kun prøvd et av spillene. Digger serien. Ringenes Herre og Harry Potter også. Bryr meg ikke om bøkene men har sett alle filmene (foruten om hobbiten).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...