Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskelig situasjon sex


Gjest 5adfe...664

Anbefalte innlegg

Gjest 5adfe...664

Hei!😊 litt vanskelig situasjon angående forholdet og sexen, greia er at jeg å typen har vært sammen i 7år nå og forholdet er stabilt å bra. Sexen er også bra men han er steril og vi begge tenner på at jeg finner meg en som gjør meg gravid men er redd for at han skal angre seg å bli sjalu av seg for at han ikke kan få barn men at jeg kan få barn med en annen. 

Anonymous poster hash: 5adfe...664

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor steril er han? F.eks er han sterilisert, hvor sædledere er kuttet og dermed er produksjonen ok, eller er hans testikler (begge) fysisk fjernet/ødelagt/ikke fungerende produksjon av sædceller. For det første som slår meg er prat med spesialister og vurder kunstig befruktning hjelp. Normalt sett runker mannen på glass og så befruktes egg som føres inn i kvinnens livmor og krysser deretter fingre for at det fester seg. Men har han noe produksjon, men ikke sædceller i utløsning så kan spesialister hente ut celler fra hans testikler og deretter befrukte egg som plasserer i kvinnen. Ergo om dette lar seg gjennomføre så blir det både ditt og hans barn.

Utover det som er det som TwoFace sier, prat med han og ikke oss. Involver evt en psykolog/spesialist til å hjelpe til med å vurdere løsninger. Dere har evt sæd-donasjon, så om han er 100% steril så kan dere får anonym sæd som befruktet ditt egg. Det å involvere sex med en tredjepart for å gjøre deg gravid kan gå utover han med tanke på barnebidrag da det er han som er teknisk sett far til barnet.

Så ergo prat med typen din, vurder situasjoner som kunstig befruktning via donasjon, hente ut manuelt fra hans testikler, adopsjon, fosterforeldre etc. Det er mange muligheter, men det er kun dere som kan diskutere dette sammen og finne ut hva som vil fungere for dere over tid og ikke bare hva man tenner på.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...