Gå til innhold

Tempest Rising ser ut til å være et godt, gammeldags RTS-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg at spillmediet, som er så forskjellig fra filmmediet skal lage disse cinematiske trailerne. Jeg driter i alt dette cinematiske fjaset, om jeg skal bli hypet for ett spill vil jeg se GAMEPLAY, det er jo det som betyr noe. 90% cinematisk, 10% gameplay. Idiotisk. Det er ikke det, jeg setter pris på en god cinematic, men når jeg skal presenteres for ett spill er det jo ikke det som er sentralt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, BeThomas said:

Det irriterer meg at spillmediet, som er så forskjellig fra filmmediet skal lage disse cinematiske trailerne. Jeg driter i alt dette cinematiske fjaset, om jeg skal bli hypet for ett spill vil jeg se GAMEPLAY, det er jo det som betyr noe. 90% cinematisk, 10% gameplay. Idiotisk. Det er ikke det, jeg setter pris på en god cinematic, men når jeg skal presenteres for ett spill er det jo ikke det som er sentralt.

For akkurat denne typen spill må man huske historien og hvorfor det akkurat her er fokus på videoer og stereotypiske plot / personer som er distansert fra gameplay. For det meste av C&C seriene, som er uttalt inspirasjon for spillet, var nettopp dette elementer som stod helt sentralt. Elsk eller hat det, er man tro mot røttene her vil video og spill leve veldig side om side. Hva angår trailere utelukket vil det garantert komme mer rene gameplay videoer ettersom spillet kommer lengre i utvikling. Så lenge folk ikke pre-order spill basert på en kort video så er jo ingen skade skjedd. Og hvis de allikevel gjør det og blir skuffet, ja da må de nesten ta det på sin egen kappe for manglende kritisk sans.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett meir gameplay frå fugleperspektiv der du faktisk spelar, men det kjem seinare. Skal ein trailer fenge må dei vel ha litt close-up action.

Command & Conquer ja, det var tydeleg mykje inspirasjon derifrå. Til og med musikken kunne fort vore rappa frå Red Alert.

Alltid interessant med nye RTS-spel, så får me sjå kva resultatet blir.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
BeThomas skrev:

Det irriterer meg at spillmediet, som er så forskjellig fra filmmediet skal lage disse cinematiske trailerne. Jeg driter i alt dette cinematiske fjaset, om jeg skal bli hypet for ett spill vil jeg se GAMEPLAY, det er jo det som betyr noe. 90% cinematisk, 10% gameplay. Idiotisk. Det er ikke det, jeg setter pris på en god cinematic, men når jeg skal presenteres for ett spill er det jo ikke det som er sentralt.

Helt enig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...