Jump to content
MariusJS

Z Fold 4 / Z Flip 4 Tråden!

Skal du oppgradere?  

25 members have voted

1. 1. Har du bestilt?

• Ja, har bestilt Fold 4
      3
    • Ja, har bestilt Flip 4
      1
    • Nei, fornøyd med den brettbare telefonen jeg har i dag
      3
    • Teknologien er ikke helt bra nok enda
      10
    • Nei, ikke interessert i brettbar telefon
      9

Recommended Posts

Pollen mangler ett alternativ: Fold/flip er enda for dyrt til å være aktuelt. ;)

Men ellers hadde flip vært interessant, tar mindre plass i lommen.

• Like 1

Må si meg veldig fornøyd med den første fulle kjøringen i fra 100% til 1% på batteriet nå. Dette er med dark mode på hele tiden, full performance mode og adaptive refresh rate.

180500742_Screenshot_20220818_073011_Devicecare.thumb.png.5adb0102a0cfddf4babf9a5481938c93.png

Tipper det ikke skal være så vanskelig å bikke 7 timer på sot.

Edited by Quattrokongen Fra Ålesund
  • Like 1

Og på dag 2 med å kjøre batteriet fra 100% til 1%, så var faktisk resultatet omtrent det samme i 'Screen On-Time'. Fikk 6 timer og 34 minutter SOT med 20 timer og 35 minutter med bruk totalt på dag 2 her.

Så kan virke som at batteritiden er svært stabil med tanke på at jeg har brukt telefonen veldig likt de siste 2 dagene.

Det florerer av folk som sier at man ikke merker noe betydelig forskjell på kameraene i fra Z Fold3 til Z Fold4, eller at S22 Ultra er så mye bedre enn Z Fold4 sine kameraer. Men denne videoen her viser at Z Fold4 virkelig har muskler når det kommer til å ta biler.

Z Fold 4 Unbiased Camera Test: Samsung just BEAT Apple.. - YouTube

For meg er Flip interessant fordi jeg liker designet og tanken på at jeg kan brette den. Samtidig er den uinteressant da den koster mye mer enn hardware tilsier. Kan få en billigere Samsung Galaxy med bedre spesifikasjoner.

Fold er bare for stor til å funke som telefon for meg.

Edited by Sharpings

15 hours ago, Sharpings said:

For meg er Flip interessant fordi jeg liker designet og tanken på at jeg kan brette den. Samtidig er den uinteressant da den koster mye mer enn hardware tilsier. Kan få en billigere Samsung Galaxy med bedre spesifikasjoner.

Fold er bare for stor til å funke som telefon for meg.

Hvilken billigere Galaxy har bedre specs?

Kjøpte meg en Flip 4 etter å ha vært iPhone-bruker i flere år. Telefonen virker å være helt super, men brukeropplevelsen til Android med Samsungsmak er jo helt elendig før en har fått satt opp telefonen slik en vil ha det. Førsteinntrykk er tydeligvis ikke noe Samsung tenker på.

Det jeg egentlig lurer på er imidlertid om, og i så fall hvilket, deksel dere bruker på deres Flip 4. Jeg er ingen fan av deksler, men den var jo litt glatt...

Edited by Dr. Brodsky