Gå til innhold

Philips Hue - Fra dimmer til bryter


Anbefalte innlegg

Hei!

Holder på å bytte ut alle lyskilder til Philips Hue i huset, og har med dette lest meg frem til at Philips Hue + dimmerbryter går dårlig i lag da den gir mindre strøm ved dimming. Jeg må derfor bytte alle dimmere i huset til brytere. Er dette noe jeg kan gjøre selv, eller er dette en elektriker jobb? I så fall, hva er omfanget av å bytte fra dimmer til bryter? Er det en tidkrevende jobb?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skotlandos skrev (19 timer siden):

Hei!

Holder på å bytte ut alle lyskilder til Philips Hue i huset, og har med dette lest meg frem til at Philips Hue + dimmerbryter går dårlig i lag da den gir mindre strøm ved dimming. Jeg må derfor bytte alle dimmere i huset til brytere. Er dette noe jeg kan gjøre selv, eller er dette en elektriker jobb? I så fall, hva er omfanget av å bytte fra dimmer til bryter? Er det en tidkrevende jobb?

Jeg har hatt Philps Hue i hele stuen i over to år og har to slike Philps Hue dimmebrytere som styrer Philps Hue pærene og det fungerer utmerket. Så jeg er litt usikker på hva du mener her egentlig...?

Lenke til kommentar
19 hours ago, Bjerknez said:

Jeg har hatt Philps Hue i hele stuen i over to år og har to slike Philps Hue dimmebrytere som styrer Philps Hue pærene og det fungerer utmerket. Så jeg er litt usikker på hva du mener her egentlig...?

Snakker om tradisjonelle dimmere for LED pærer som sitter i lamper nå, ikke Philips Hue dimmeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...