Gå til innhold

Hvor mye har EVO treningssenter "stjålet" fra din konto?


Anbefalte innlegg

Trener du på EVO? Riksavisene forteller  at EVO nå har tatt inn millioner for mye fra sine kunder de siste dagene. Nå må man sjekke sin konto. Over tusen personer har allerede klaget over å bli trukket mange ganger månedsprisen på en måned. 

Hvor mye ekstra har du blitt trukket?

Merkelig at slike feil kan oppstå. Noen enkelttilfeller er ok, men over tusen kunder os så store summer til sammen, og ingen alarmklokker går!!?

Endret av plankeby
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kakeshoma skrev (57 minutter siden):

Er trukket 4 ganger. De rydder nok opp, men kjipt for de som ikke har 1000+kr ekstra de dagene det gjelder selvfølgelig.

Det merkelige er hvordan dette kan skje. Såpass med varslingsmekanisme bør det være, at det ikke burde være mulig å så stort omfang som dette. Først etter at tusen medlemmer har tatt kontakt på to dager stopper dette. Ved en manuell stopp og frysing av alt for alle.

Lurt å legge inn et maksbeløp EVO får lov å trekke hver måned. Så slipper man slikt. Det gjelder uansett, så slipper man slike ubehageligheter.

Her har vi også en svakhet med banksystemet i Norge. Ved slike hendelser burde det ikke være noen grunn til at uskyldige skadelidende må vente flere dager på sine penger tilbake. 

For studenter og andre er uforutsigbart trekk på 1600 mye penger. Særlig familier der flere er medlem, blir det flere tusen i ekstra trekk.

Virker som at det ikke er mer enn 4 trekk for mye, altså fem like trekk på to dager. Tipper det må være banken til kunden (vi som trener der) som da har reagert ved å ikke tillate flere like trekk?

Her må vel selskapet også melde inn avvik og redegjørelse? 

Husk man kan legge inn anmeldelse  (score) på firmaet Verifone via Google. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Om de har trukket én million for mye til sammen så utgjør vel det et par tusen rammede? Får det til åbli 2500 personer om disse betaler 399,- pr. måned, men jeg er veldig dårlig i matte. Vet ikke hvor stor andel det er av det totale antallet medlemmer i prosent. Færre enkeltindivider om folk har blitt trukket flere ganger. Det er uansett ganske drøyt.

Selv ser jeg ut til å ha sluppet unna om det kun har skjedd nå nylig. Betaler med Mastercard. Kanskje det er noen innebygde mekanismer mot duplikat-trekk,som det f.eks. er når man betaler i butikken og de sier noe gikk galt så du må betale på nytt. Om det kan ha skjedd for lenge siden så vet jeg ikke hvor jeg ser det.

Lenke til kommentar

Da skal alle ha fått pengene sine tilbake i dag.

Frustrasjonen hos noen var et de ble trukket også dagene etter de hadde meldt inn om feil.

Edit: Jeg er at penger ennå ikke er betalt tilbake og andre hevder EVO sletter kritiske innlegg på Facebook??

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...