Gå til innhold

Spm ang tenner/ballast til integrert speilbelysning(bilder vedlagt)


Anbefalte innlegg

Hei!

Høyre lysrør i speilbelysningen på badet har sluttet å fungere. Har også prøvd med 2 nye lysrør og forsøkt å bytte om lysrørene men samme feil vedvarer, ingen lys på høyre side. Dette får meg til å tro at det må være tenneren(ballasten?).

Er det noen med erfaring på dette område som kan anbefale et sted å bestille en slik tenner/ballast?

Har vært innom elektroimportøren og snakket med 2 forskjellige karer, ingen kjente til denne typen tenner. De kunne heller ikke bestille.

Etter hva jeg kan se på google er denne tenneren tom eller "discontinued" overalt.

Tenneren er av typen: EBS21.1C-01.

Hadde vært veldig takknemlig for noen tips her.

 

Mvh

Lars

IMG_1749.JPEG

IMG_1753.JPEG

tennerballast.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eagle1992 skrev (2 timer siden):

Hei!

Høyre lysrør i speilbelysningen på badet har sluttet å fungere. Har også prøvd med 2 nye lysrør og forsøkt å bytte om lysrørene men samme feil vedvarer, ingen lys på høyre side. Dette får meg til å tro at det må være tenneren(ballasten?).

Er det noen med erfaring på dette område som kan anbefale et sted å bestille en slik tenner/ballast?

Har vært innom elektroimportøren og snakket med 2 forskjellige karer, ingen kjente til denne typen tenner. De kunne heller ikke bestille.

Etter hva jeg kan se på google er denne tenneren tom eller "discontinued" overalt.

Tenneren er av typen: EBS21.1C-01.

Hadde vært veldig takknemlig for noen tips her.

 

Mvh

Lars

IMG_1749.JPEG

IMG_1753.JPEG

tennerballast.jpg

Ser ut som det er standard T5 rør så da leser du bare av wattstyrken og bestiller en standard driver til det. Tror ikke det skal være noe hokus pokus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Eagle1992 skrev (På 6.8.2022 den 17.34):

Hei!

Høyre lysrør i speilbelysningen på badet har sluttet å fungere. Har også prøvd med 2 nye lysrør og forsøkt å bytte om lysrørene men samme feil vedvarer, ingen lys på høyre side. Dette får meg til å tro at det må være tenneren(ballasten?).

Er det noen med erfaring på dette område som kan anbefale et sted å bestille en slik tenner/ballast?

Har vært innom elektroimportøren og snakket med 2 forskjellige karer, ingen kjente til denne typen tenner. De kunne heller ikke bestille.

Etter hva jeg kan se på google er denne tenneren tom eller "discontinued" overalt.

Tenneren er av typen: EBS21.1C-01.

Hadde vært veldig takknemlig for noen tips her.

 

Mvh

Lars

IMG_1749.JPEG

IMG_1753.JPEG

tennerballast.jpg

Jeg har akkurat samme speil og akkurat samme problem. Fant du driver du kunne bytte med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...