Gå til innhold

Noen med Samsung TV nyere enn 2018?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, det er den! Er ikke en streaming app, men du kan legge inn hvilke slike apper du har så kan man søke opp titler på tvers av disse. 

Har til nå trodd at appen ikke er tilgjengelig i Norge, men det er den altså. Har en helt ny 55 tommer The Frame, hvor den ikke kommer opp. Kan det være at disse modellene er unntatt, uten at jeg kan skjønne vitsen med det... 

Takk for at du sjekka. Nå som jeg vet at den er tilgjengelig i Norge så får jeg undersøke videre. Finne noen med en The Frame som kan sjekke det samme...😀

Lenke til kommentar
On 8/6/2022 at 1:05 PM, Nåla-i-veggen said:

... Og som kan sjekke om de har tilgang til appen Just Watch? Utvikleren hevder at den er tilgjengelig på Samsung TV fra og med 2018, men jeg finner den ikke. Kanskje den ikke er tilgjengelig i Norge på Samsung? 

Jeg har den på en 2018 Samsung QE65Q9FN.

Endret av Theo343 (takk for meg)
Lenke til kommentar
Theo343 (takk for meg) skrev (5 minutter siden):

Jeg har den på en 2018 Samsung QE65Q9FN.

Takk! Veldig merkelig at den ikke er tilgjengelig på en 2022-modell når de som har laget appen skriver at den er tilgjengelig på alle Samsung fra og med 2018.. Og jeg har vært i kontakt med en fransk The Frame-eier på et annet forum og og han har appen, så det kan ikke bare være at The Frame er unntatt. Jeg har jo tilgang til alle mulige andre apper så hvorfor ikke denne? 🤔

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...