Gå til innhold

Samsung Galaxy S22+ vs Oneplus 9 Pro


Anbefalte innlegg

Rett på sak.

Må bytte fattern som gamle telefon i dag. Hadde tenkt å kjøpe en typisk budsjettmodell, men ender alltid opp med at jeg (merkelig nok) setter krav til topp kamera, batteritid og skjerm, å prisen øker gjerne tilsvarende. Vurderte lenge iPhone 13 Pro, og deretter iPhone 13, men så veet jeg at det kommer til å bli en mare med Lightning kabel og ønsker i hovedsak lading via USB-C.
Har vel egentlig fullstendig kapitulert og endt opp på Samsung Galaxy S22 Plus som jeg nylig mottok selv også, og er mektig imponert. Så vet jeg ICE kjører Oneplus 9 Pro 12GB/256GB til 4090 kr med det samme abonnementet han har i dag. Det er også en god telefon. For S22 Plus 256gb må jeg ut med 9000 kr.

Så, hvis jeg skulle tenkt best mulig telefon uavhengig av pris. Kamera, ytelse, batteritid... Noen tanker om hvilken vi bør ende opp på? 

Oneplus vinner muligens på batteritid, men Samsung tar vel kamera delen?

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha testet denne overgår den alle tilbud fra Wish og Aliexpress, kjøp i Norge for all del. Her får en mer igjen for pengene, men zoom virker det som det spares på. Bruker en zoom på lengre avstand blir det litt som nærsynt fokus. Batteriet i overkant kjapp og god varighet. Virker bedre en Samsung sin topp modell.

Lenke til kommentar
3l33t3 skrev (51 minutter siden):

Etter å ha testet denne overgår den alle tilbud fra Wish og Aliexpress, kjøp i Norge for all del. Her får en mer igjen for pengene, men zoom virker det som det spares på. Bruker en zoom på lengre avstand blir det litt som nærsynt fokus. Batteriet i overkant kjapp og god varighet. Virker bedre en Samsung sin topp modell.

Tenker du Oneplus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...