Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvilke blad til multikutter/feinkutter?


Anbefalte innlegg

Hei.

Har testet blader fra Jula, Bosch, Hikoki og diverse andre, og det er stor forskjell på dem. Og det får meg til å tro at det må være mange der ute jeg ikke har prøvd som er bedre enn det jeg har testet til nå.

Skulle hatt det bladet som kutter raskest i treverk (konstruksjonvirke, C24 for det meste). 30-60mm bredde, curvede blad (ikke  de runde).

Hva er deres erfaringer? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det her er vel en god deal. Personlig så kjøper jeg de originale bladene selv om de er ganske dyre, men så bruker jeg sjeldent dette verktøyet også. Det er fullt mulig å slipe opp igjen tennene på bladene for å spare litt penger. Det er vel kvaliteten på selve stålet som varierer fra merke til merke tipper jeg. For grovere jobber så er det vel bajonettsag som er tingen.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=217760620&showContactInfo=true

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...