Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg tiltrekkes av damer med utfordringer


Gjest 68f90...c12

Anbefalte innlegg

Gjest 68f90...c12

Da jeg var sammen med den forrige samboeren innså jeg etterhvert at hun var "skadet" mentalt og slet med depresjoner og diverse annet "grums" fra fortiden. Jeg prøvde å hjelpe men hun ville ikke ha hjelpen jeg prøvde å gi. Hennes valg så greit nok. Senere har jeg innsett at jeg har en tilbøyelighet til å falle for damer som har noe av de tilsvarende "greier" som hun hadde; altså ting fra fortiden som er uhåndtert og gir diverse utfordringer i dag. Jeg har nettopp møtt en ny og innsett hun er like "skadet" som den forrige samboeren og har hatt en del kjipe opplevelser opp igjenom. Hun er nå blant annet sykemeldt på grunn av depresjon og måtte avbryte master-studie da hun ikke hadde håndtert diverse gamle og nye hendelser. 

Jeg har også innsett jeg er en hjelper og det er uvant når jeg er i en posisjon når jeg trenger hjelp fra andre. Dette er alt fra å få hjelp til praktiske formål (bor alene så bærehjelp trengs av og til) til andre ting. Jeg trives med å koordinere, og fikse og ordne i bakgrunnen. 

Jeg har en mistanke om at det er en sammenheng mellom de tingene over og jeg er usikker på om jeg vil inngå et nytt forhold med utfordringene som er beskrevet over. Jeg mistenker at jeg er en sucker for damer som har diverse "grums" mentalt og det er nødvendigvis ikke noe jeg vil gå inn i. 

Anonymous poster hash: 68f90...c12

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...