Gå til innhold

Anmeldelse: Xenoblade Chronicles 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sir-Allistair skrev (7 timer siden):
jose1shot skrev (12 timer siden):

Tror anmelder overså at det også finnes en "Hard" mode. Da blir spillet veldig vanskelig.

Han skriver at det eneste som skiller lett og hard mode er hvor lang tid det tar å drepe fiendene, med unntak av sjefskamper.

Sjefskamp, får vondt i tolvfingertarmen av det ordet 😂

Du skriver lett mode(norsk og engelsk) og hard mode (engelsk og engelsk). Så hvorfor ikke lett modus og vanskelig modus? 
Skal du fornorske noe så får du pigadø gjøre det skikkelig mann ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Sir-Allistair skrev (7 timer siden):
jose1shot skrev (12 timer siden):

Tror anmelder overså at det også finnes en "Hard" mode. Da blir spillet veldig vanskelig.

Han skriver at det eneste som skiller lett og hard mode er hvor lang tid det tar å drepe fiendene, med unntak av sjefskamper.

Sjefskamp, får vondt i tolvfingertarmen av det ordet 😂

Du skriver lett mode(norsk og engelsk) og hard mode (engelsk og engelsk). Så hvorfor ikke lett modus og vanskelig modus? 
Skal du fornorske noe så får du pigadø gjøre det skikkelig mann ;) 

Har du eit betre alternativ til sjefskamp?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Øystein.F. skrev:
Guybrush 3pwood skrev:
Sir-Allistair skrev (7 timer siden):
jose1shot skrev (12 timer siden):

Tror anmelder overså at det også finnes en "Hard" mode. Da blir spillet veldig vanskelig.

Han skriver at det eneste som skiller lett og hard mode er hvor lang tid det tar å drepe fiendene, med unntak av sjefskamper.

Sjefskamp, får vondt i tolvfingertarmen av det ordet 😂

Du skriver lett mode(norsk og engelsk) og hard mode (engelsk og engelsk). Så hvorfor ikke lett modus og vanskelig modus? 
Skal du fornorske noe så får du pigadø gjøre det skikkelig mann ;) 

Har du eit betre alternativ til sjefskamp?
ganske sikker på at "boss fight" er universalt altså
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Øystein.F. skrev (15 timer siden):

Har du eit betre alternativ til sjefskamp?

Som jeg skriver så velger du kun å fornorske noe. Les hva jeg skriver en gang til angående lett og hard mode som er en blanding mellom norsk og engelsk.
Men ja "boss fight" er vel ganske universalt og noe de aller fleste bruker. Som i et MMO når vi skal gå å drepe bossen. Tror ingen sier skal vi gå å drepe sjefen?

Småpirk dette men. Syns hele denne fornorskinga er bare teit.  :)

 

Endret av Guybrush 3pwood
skriveleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Øystein.F. skrev (15 timer siden):

Har du eit betre alternativ til sjefskamp?

Som jeg skriver så velger du kun å fornorske noe. Les hva jeg skriver en gang til angående lett og hard mode som er en blanding mellom norsk og engelsk.
Men ja "boss fight" er vel ganske universalt og noe de aller fleste bruker. Som i et MMO når vi skal gå å drepe bossen. Tror ingen sier skal vi gå å drepe sjefen?

Småpirk dette men. Syns hele denne fornorskinga er bare teit.  :)

 

Eg har ikkje skrive lett og hard mode. Kvar finn du det?
Lenke til kommentar
Øystein.F. skrev (19 timer siden):

Eg har ikkje skrive lett og hard mode. Kvar finn du det?

Det har du helt rett i, bare jeg som blandet litt, beklager det. Men likevel, bruker du selv ordet sjefskamp? Eller gå å drepe sjefen? 

Du skriver hardware i artikkelen et par ganger  Hva skedde med hardvare på god gammeldags norsk?

 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Øystein.F. skrev (19 timer siden):

Eg har ikkje skrive lett og hard mode. Kvar finn du det?

Det har du helt rett i, bare jeg som blandet litt, beklager det. Men likevel, bruker du selv ordet sjefskamp? Eller gå å drepe sjefen? 

Du skriver hardware i artikkelen et par ganger  Hva skedde med hardvare på god gammeldags norsk?

 

Heng nok etter frå tida vi var under hardware.no,men godt poeng, skal skjerpe meg der. Eg seier sjef ja, men kva ein seietr i tale er ikkje nødvendigvis relevant for skriftleg form. Den eine har reglar, ikkje den andre. No skriv eg på norsk, og då blir det veldig unaturleg for meg å skrive boss fight.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...