Jump to content
MrVilla

Ny koffert/ryggsek

Recommended Posts

Hei. 

Jeg så en fyr som hadde en kombinert koffert med hjul og håndtak, og samtidig med seler på bak slik at han kunne hive den på ryggen. Den var ikke spesielt stor naturligvis men helt grei for mitt bruk. 

Noen som kan anbefale noe slik og gjerne med en form for powerbank i da en kollega av meg nevnet at det også var implementert i noen slike reisebager i dag.

MrVilla skrev (1 time siden):

Noen som kan anbefale noe slik og gjerne med en form for powerbank i da en kollega av meg nevnet at det også var implementert i noen slike reisebager i dag.

Høres ut som en dårlig plan. De må være mulig å ta ut om du skal gjennom sikkerhetssjekk, de må ikke være for store for mange flyselskaper og de blir gjerne utdatert før kofferten. Kjøp heller noe separat og da får du også best pris/ytelse.

robertaas skrev (21 timer siden):

Høres ut som en dårlig plan. De må være mulig å ta ut om du skal gjennom sikkerhetssjekk, de må ikke være for store for mange flyselskaper og de blir gjerne utdatert før kofferten. Kjøp heller noe separat og da får du også best pris/ytelse.

Høres fornuftig ut. Antar at det vil være mulig å enten ta den ut eller at det er mulighet for oppkobling begge veier. Men det var et godt innspill. Takker.