Gå til innhold

Er partiet Demokratene Norges svar på Trump?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener det er greit om Demokratene får større framgang. Vi trenger aktører som Demokratene, Resett og Frp.

Ikke fordi jeg er helt enig med dem og vil at de skal ha betydelig innflytelse, med mange i regjering og sånt. 
Men fordi folket trenger å høre mer av visse sannheter, som blir kneblet/bevisstløstgjort av den makteliten som råder.
Sånn sett, syns jeg også det er greit at Rødt har fått sin utvikling. De har også en del å bidra med på mer motsatt fløy.  

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (39 minutter siden):

Mener det er greit om Demokratene får større framgang. Vi trenger aktører som Demokratene, Resett og Frp.

Ikke fordi jeg er helt enig med dem og vil at de skal ha betydelig innflytelse, med mange i regjering og sånt. 
Men fordi folket trenger å høre mer av visse sannheter, som blir kneblet/bevisstløstgjort av den makteliten som råder.
Sånn sett, syns jeg også det er greit at Rødt har fått sin utvikling. De har også en del å bidra med på mer motsatt fløy.  

 

Enig med deg. Vi trenger noen som kan shake litt i systemet, fordi det er korrumpert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Musefella skrev (31 minutter siden):

"Norges innvandringspolitikk er fullstendig ute av styring"

Akkurat som om vi har en politikk på det området, kom til Norge og bo her i 5-7 år og få tildelt statsborgerskap er vel det hele.

Vi ler av svenskene. Norge om ti år vil ikke se ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tenker vi trenger partier som Demokratene til å balansere debatten litt, også i forhold til hva man får fra hovedstrømsmedia. Partiet er ikke veldig stort, men det er tross alt det største partiet under sekkeposten "andre",  og fikk vel over 34 000 stemmer ved siste Stortingsvalg.

Det er ihvertfall ikke så vanskelig å se at partier som Demokratene ikke er ønsket av dagens hovedstrømsmedia, da de sjelden eller aldri slippes til orde.

Hadde det vært et parti på venstresiden hadde det selvfølgelig vært motsatt.  Partier som Rødt og MDG hadde sannsynligvis ikke hatt den oppslutningen de har i dag, hadde det ikke vært for hjelp fra media.

 

Endret av muummi
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
muummi skrev (På 3.8.2022 den 13.03):

Tenker vi trenger partier som Demokratene til å balansere debatten litt, også i forhold til hva man får fra hovedstrømsmedia. Partiet er ikke veldig stort, men det er tross alt det største partiet under sekkeposten "andre",  og fikk vel over 34 000 stemmer ved siste Stortingsvalg.

Det er ihvertfall ikke så vanskelig å se at partier som Demokratene ikke er ønsket av dagens hovedstrømsmedia, da de sjelden eller aldri slippes til orde.

Hadde det vært et parti på venstresiden hadde det selvfølgelig vært motsatt.  Partier som Rødt og MDG hadde sannsynligvis ikke hatt den oppslutningen de har i dag, hadde det ikke vært for hjelp fra media.

 

Helt enig med deg. Vi trenger noen til å utjevne forskjellene som de sier på venstresiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Demokratene særlig av den enkle grunn at de er et ensaksparti som omtrent bare fokuserer på innvandring. I tillegg har jeg inntrykk av at det er en del snåle individer der. Men, jeg må si at de ofte har gode poeng ang. aktuelle saker som eldreomsorg, strømpriser, bensinpriser, nasjonalisme vs globalisme etc. Men det har jo ofte andre parti som FrP og Rødt også. Ofte populistisk (ikke at det er noe galt med det, men de snur gjerne kappen etter vinden, ihvertfall gjør FrP ofte det) og enkel politikk slik som Trump, men av og til trenger vi det for å sørge for at ikke landet vårt blir gitt bort til EU, FN, NATO og andre globalistiske makter.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...