Gå til innhold

C More app på Samsung TV?


Anbefalte innlegg

Har nettopp byttet ut min gamle 2010 Sony Bravia med en Samsung TV. Prøver å bruke flest mulig apper på denne i stedet for på Telia-boksen, som er treeeig.... 😕

Men finner ikke app for C More. Har googlet litt og en del svenske treff tyder på at en slik app for Samsung finnes, men uansett hvordan jeg søker under apper på Samsung'en så finner jeg ikke app for C More. 

Noen som vet hvordan jeg får tak i den? 

Endret av Nåla-i-veggen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
9 hours ago, tom konto said:

Du kan laste ned appen her  https://apkpure.com/c-more/se.cmore.bonnier   til en "minnepinne"og kjøre appen rett på Samsungen fra den.

 

Nytter ikke med Svensk Cmore app uten å ha et kundeforhold hos C More i Sverige.
I Norge er det TV2 Play som er C More sin valgte partner.

Forøvrig så muster Telia sitt C More innhold fra 1. september, fra da vil det bare finnes i TV2 Play.

Endret av MegaMann2
Lenke til kommentar
MegaMann2 skrev (15 timer siden):

Nytter ikke med Svensk Cmore app uten å ha et kundeforhold hos C More i Sverige.
I Norge er det TV2 Play som er C More sin valgte partner.

Forøvrig så muster Telia sitt C More innhold fra 1. september, fra da vil det bare finnes i TV2 Play.

Tja...slik ser det ut hos meg i dag,ikke har jeg svensk kundeforhold,og Sverige har jeg ikke satt min fot i, siden  2001!

Skjermbilde 2022-08-29 230704.jpg

Endret av tom konto
Lenke til kommentar

Artig.

Tipper du har en gammel konto fra tiden cmore.no oppererte i Norge, som av en eller annen grunn ikke er stoppet, men som funger på cmore.se fortsatt? Eventuelt så har du registrert deg en gang i tiden på cmore.se.

Du har klippet bort addressebaren? Regner med du er på cmore.se og ikke logget inn på cmore.no ?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...