Gå til innhold

Snidrs Treningslogg


Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Siste video:

Har siden april gått inn for å gjøre noe med vekta. Vegde meg til 115 kg i midten av april i år, noe som er altfor mye. Jeg har trent mye tidligere, i 2015 så jeg faktisk "fit" ut, men så har andre ting i livet tatt fokus bort fra trening og sunt kosthold. Siden april har jeg kommet i gang med trening igjen, bruker fjellene i Bergen mye, og trener styrke på treningssenter. Jeg tar opp småklipp fra hver økt, men har ikke publisert dette noe sted...

...før jeg i starten av juli startet en Youtube-kanal. Siden 3. juli har jeg lagt ut video fra alle treningsøktene mine på denne kanalen. De fleste videoene har få eller ingen views, rett og slett fordi jeg ikke har delt dem noe sted, men siden jeg har klart å holde dette ved like i straks en hel måned, tenker jeg det er på tide å få vist det litt frem, og kanskje få litt tilbakemelding og motivasjon fra andre.

Jeg legger dem ut i kronologisk rekkefølge, starter med første videoen jeg la ut. Det er kanskje den første videoen på kanalen, men for meg er det langt ifra første videoen jeg filmer, så derfor er det ikke noen skikkelig introduksjon utover "jeg skal på fjelltur igjen".

 

Jeg har laget veldig mange videoer i løpet av juli, så jeg poster ikke alle her. Et par av dem er bare "jeg er sliten og orker ikke trene i dag". Hvis du vil se disse likevel kan du trykke deg inn på kanalen, ellers poster jeg bare de beste videoene her.

 

Endret av TheSnidr
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Veldig kult TheSnidr! Ser du går Stoltzen og greier, herlighet den er tung men ufattelig nydelig tur. 

Om du vil ha en turkamerat noen gang så er det bare å slå på tråden. Jeg digger å gå tur. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
10 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Veldig kult TheSnidr! Ser du går Stoltzen og greier, herlighet den er tung men ufattelig nydelig tur. 

Om du vil ha en turkamerat noen gang så er det bare å slå på tråden. Jeg digger å gå tur. 

Takk! Stoltzen er nice, men foretrekker Ulriken for fettforbrenningens skyld. Stoltsen er så voldsom intens over en kort periode! Gikk der mye da jeg studerte, min rekord er vel nede på 13-tallet et sted, men er laaangt ifra dette nå.

Er du i noenlunde samme form som meg? Kunne vært artig med en turkamerat!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheSnidr skrev (6 minutter siden):

Er du i noenlunde samme form som meg? 

Vet ikke helt, jeg er nok ikke så sprek kan du si, men ønsker å gå tur og komme meg i bedre form da! Om du overlever en som kanskje må ta et par stopp så er jeg ihvertfall med ;) 

Jobber med å bygge kondisen opp med bare å gå mye tur om det er på fjellet eller andre veier :) 

TheSnidr skrev (6 minutter siden):

Gikk der mye da jeg studerte, min rekord er vel nede på 13-tallet et sted, men er laaangt ifra dette nå.

Jeg brukte nok 40+ minutter tror jeg nå sist. Men da hadde jeg ALDRI gått den haha. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
TheSnidr skrev (17 timer siden):

Bli med på en tur en dag! Vi kan jo godt ta Stoltzen i løpet av neste uke, om det passer?

Sure! Bare regn med at jeg må stoppe hundre ganger liksom 😅

Sender deg litt kontakt info på PM 😄

Lenke til kommentar

Har ikke laget videoer på en liten stund, men har fortsatt å trene på et heftig nivå. Har blitt "Local Legend", dvs. jeg er altså den som har gått flest ganger opp og ned Ulriken de siste 90 dagene av alle som bruker Strava.

Gøy å sette selfie fra i dag ved siden av selfie fra slutten av april, det begynner å bli synlig at ting har endret seg! Vegde 115 kg i april, mot 102 kg nå:

Skjermbilde%202022-09-08%2012.22.07.png?

Tok pers opp Ulriken i går, 24:36 fra Montana. Har endelig slått all-time-persen som jeg tok for flere år (og kilo) siden!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...