Gå til innhold

⚠️BUGS⚠️ - Multig/trippel.osv poster oppleves fremdeles.


Anbefalte innlegg

Jeg vet at det har blidt snakket om dette i en annen tråd, men jeg klarer bare ikke å finne den. Nå i dag opplevde jeg en post ble postet tre ganger. (Se bildet) Kjempe rart at dette faktisk fremdeles skjer. Jeg opplever dette faktisk ganske ofte, men første gang tre poster etter hver andre. Det er to poster jeg ofte opplever. Men når man går ut og inn igjen av den tråden, så er det en post slik det skal være.
image.thumb.png.c177de77c53f281f804501499a1d7b93.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei. 

Litt usikker på hvordan du opplever dette problemet? Trykket du flere ganger på "send inn svar"? 

Vi har et problem med at modulen som de ulike publikasjonene vi har avtaler med noen ganger sender flere innlegg samtidig. Når en bruker poster et innlegg. Dette skjer som regel kun om man faktisk trykker flere ganger, mulig du opplever det samme? 

Sistnevnte problem med modulen er noe som vil bli fikset etterhvert. Når dette skjer kan jeg ikke svare på men håpet er om kort tid. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (57 minutter siden):

Hei. 

Litt usikker på hvordan du opplever dette problemet? Trykket du flere ganger på "send inn svar"? 

Vi har et problem med at modulen som de ulike publikasjonene vi har avtaler med noen ganger sender flere innlegg samtidig. Når en bruker poster et innlegg. Dette skjer som regel kun om man faktisk trykker flere ganger, mulig du opplever det samme? 

Sistnevnte problem med modulen er noe som vil bli fikset etterhvert. Når dette skjer kan jeg ikke svare på men håpet er om kort tid. 

Ikke godt å si du Omnia. 🙄 Kan være en mulighet i det du sier. Når jeg tenker etter, så hender det at jeg har med uheldig vis dobble trykker andre steder på nettet. Vet heller ikke hva det kommer av. Uansett, er det veldig rart at dette skjer. 😐

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...