Gå til innhold

Innfartsparkering til Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje for seint ute, men på Nittedal Stasjon koster det 35kr for en uke. Tror ikke det er mulig/billigere med noe kortere. Gratis i helger og mellom 17 (tror jeg) og 05. Er mulig å parkere gratis i gatene rundt stasjonen og ved parkeringen ved Sørli skole (10 minutters gange unna stasjonen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
awesnes skrev (På 27.7.2022 den 23.20):

Kanskje for seint ute, men på Nittedal Stasjon koster det 35kr for en uke. Tror ikke det er mulig/billigere med noe kortere. Gratis i helger og mellom 17 (tror jeg) og 05. Er mulig å parkere gratis i gatene rundt stasjonen og ved parkeringen ved Sørli skole (10 minutters gange unna stasjonen)

Tusen takk for svar! Litt seint for denne gang, men da vet jeg det til en annen gang. 👍

Har det blitt innfartsparkering ved Kjul? Vet du om det koster noe? Det går greit å parkere der om man tar bussen. 😊

Lenke til kommentar
Hanne9867 skrev (5 timer siden):

Tusen takk for svar! Litt seint for denne gang, men da vet jeg det til en annen gang. 👍

Har det blitt innfartsparkering ved Kjul? Vet du om det koster noe? Det går greit å parkere der om man tar bussen. 😊

Jepp, har blitt parkering der. Tror den er gratis, men skal ikke si det sikkert. Finner ikke noe info om det når jeg googler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ting kommer litt an på hvor mange dere er, og hvor dere skal i Oslo. Kan fort være billigere med parkering nære sentrum enn å ta kollektivt inn hvis dere er flere. Utenfor Ring 2 så er heller ikke prisene for parkering i gaten så gal, bruker man Easypark, så er det enkelt å forlenge utover de 2 timene de sier. Aldri hatt problemer med det så lenge man har betalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...