Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 40xx tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Theo343 (takk for meg) skrev (14 minutter siden):

Synes dette er et flott tiltak. Så slipper man botsa som spammer ned butikken og river ting ut av hyllene.

Selv med bots er det vel langt større sannsynlighet å få kortet fortere enn å spille lotto.

Man skulle heller satt inn ytterligere blokkeringer, f.eks på 1 stk pr IP adresse og 1 stk pr navn / adresse. 

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JarleGutt skrev (3 timer siden):

Du vet veldig godt hva jeg refererer til; enten rendres det i natve resolution, ellers så 'jukser' de ved å rendre i lavere oppløsning, og blåser det opp ved å bruke 'tech' som ikke gir lavere FPS. DLSS/FSR er ikke noen dårlig teknologi, poenget er at nVidia nå fokuserer så mye på 'fake' FPS, og viser lite ekte performance boost, pluss alt det andre de nå driver med. Samtidig som de prøver hype og overselge som bare rakkeren.

Nei dette er ikke noe mer fake enn andre ting, det er bare smartere. Tiden bildet bruker fra du trykker på tastaturet til du ser resultatet i øyene er på flere titalls millisekund. På den tiden så kan en interpolere og oppskalere noen ekstra antall bilder i sekunder. Sluttresultatet er en mye mye bedre brukeropplevelse.  Jeg tror vi alle liker trilinear filtering og AA framfor 4k rendering uten disse filtrene
 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg forlanger Waifu-kort.

Galax kommer med noe som ligner.
Galax-Xingyao-RTX-40-series-Anime-Featur
 

Quote

Nvidia’s next-generation GeForce RTX 40 Series cards have finally been revealed, and even though the GPU-maker decided on a “if it ain’t broke, don’t fix it” design philosophy, it’s finally time for AIB partners to flex their creative muscles. Heading to the fore, Galax has unveiled a few unique designs.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...