Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 40xx tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
shinsengumi skrev (Akkurat nå):

vet ikke , står ikke. Men min står bare bestilt så da får jeg ikke, kan likesågodt kansellere så jeg får pengene tilbake om 14 dager

Hadde bare vært gøy å se om Elkjøp har fucket opp rekkefølgen :)

Jeg fikk en "Du kan nå spore bestillingen din"-epost klokken 11:12 i hvert fall.

Lenke til kommentar

Nå skal man ikke trekke forhastede konklusjoner.

Når det er sagt ser jeg gjerne at denne nye standarden blir avviklet.

"Please do not attempt to fix or replace a standardization that is not broken."

Lag heller en etterfølger til 8 pin som tåler 200-250-300W per kontakt og bruk 1-3 kontakter per kort. Overdimensjoner hver kontakt slik at man teoretisk kan trekke det dobbelte av spesifikasjonen, dette som sikkerhetsmargin.

12VHPWR er omtrent som staten og kommunen som vil ha all biltrafikk på én stor innfarstvei, i stedet for å balansere trafikken ut over flere veier, som sammen gjør lik eller bedre nytte. Ei eneste ulykke på innfarstveien og det er trafikkork resten av dagen. Verken brannvesen eller ambulanse kommer noe sted med mindre de kan rekvirere helipopter.

Endret av BadCat
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
19 hours ago, BadCat said:

Nå skal man ikke trekke forhastede konklusjoner.

Når det er sagt ser jeg gjerne at denne nye standarden blir avviklet.

"Please do not attempt to fix or replace a standardization that is not broken."

Lag heller en etterfølger til 8 pin som tåler 200-250-300W per kontakt og bruk 1-3 kontakter per kort. Overdimensjoner hver kontakt slik at man teoretisk kan trekke det dobbelte av spesifikasjonen, dette som sikkerhetsmargin.

12VHPWR er omtrent som staten og kommunen som vil ha all biltrafikk på én stor innfarstvei, i stedet for å balansere trafikken ut over flere veier, som sammen gjør lik eller bedre nytte. Ei eneste ulykke på innfarstveien og det er trafikkork resten av dagen. Verken brannvesen eller ambulanse kommer noe sted med mindre de kan rekvirere helipopter.

https://wccftech.com/native-atx-3-0-16-pin-cable-melts-too-when-connected-to-an-nvidia-geforce-rtx-4090/

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...