Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Tynne plater på 3mm. Helt umulig å finne?


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter tynne møbelplater på 3 mm
Slik som dette: https://www.jemogfix.no/mdf-plate-3-mm-80-x-120-cm/4138/9038305/

Problemet er at jeg ikke finner noe som helst, verken på nett - eller rundt her jeg bor i Stavanger, større enn 80 x 120 cm.

Har googlet en evighet nå. Det må være noe som er litt fleksibelt / som kan bøyes bittelitt. Ellers kan det være alt av plater. Men MDF er å foretrekke. 

Tips til nettbutikk, utsalgsplass som har dette på lager - eller annet....?

Jeg trenger en plate på 82 x 120 cm - og en på 145 x 42 cm.

Takk for svar. (Hvis jeg får noen da ;p) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oter skrev (1 time siden):

du får bla mdf board plater som er 3mm,er typisk sånne plater som er bakveggen på bla kjøkkeninnredning

 

Ja, jeg tenkte på det samme. Forsøkte å finne på Ikea sine nettsider. Men fant ingen ting. Fant noe som het "ryggplate" - men det besto bare av papp.

mobile999 skrev (4 timer siden):

Hos en lokal byggevare (bestillingsvare) eller møbelsnekker.

Hadde vært greit å sluppet å bestille. Siden jeg ikke har bil så veldig ofte... av praktiske årsaker. :)

 

Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (20 minutter siden):

Ja, jeg tenkte på det samme. Forsøkte å finne på Ikea sine nettsider. Men fant ingen ting. Fant noe som het "ryggplate" - men det besto bare av papp.

Hadde vært greit å sluppet å bestille. Siden jeg ikke har bil så veldig ofte... av praktiske årsaker. :)

 

har du en byggevare i nerheten av der du bor,så får du bare de til og bestille

Lenke til kommentar

Jeg renoverer en gammel VW T3 som skal bli til campingbil. 

image.png.1d25e22873bf836834305c31fcd28fbd.png

De er festet med clips - og dimensjonen på mdf-platene er 3 mm. De skal trekkes over med kunstlær etterpå.
Ønsker primært 3 mm, da jeg allerede har clips som passer - og for å holde vekten på bilen til det minimale. :)

Så ja, virker som jeg må bestille hos en byggevare. Men hadde håpet å slippe det bryderiet. 

Uansett takk for svar. Hadde ikke forventet det så kjapt. 😜 

Kom gjerne med andre tips. ^^ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...