Gå til innhold

Oneplus 10 pro erfaring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Christoffero89 skrev (1 time siden):

Hei. Skal bytte ut min S22 Ultra da den er så sykt treg på alt. 

 

Vurderer oneplus 10 pro.   Noen erfaringer? 

 

Vile gentlig ha huawei/ honor men er ikke på markedet her enda  

 

 

 

 

 

Honor 50? 

Lenke til kommentar
Stratleray skrev (17 minutter siden):

Noe som ikke stemmer her. Er en S22 Ultra "sykt treg på alt?"

Prøvd å send epå service. Ingen feil funnet. Den er mye tregere en s20+ jeg hadde. Må flere ganger daglig ta vedlikehold og må lukke alle apper. Flere ganger i uken restarte pga for lite minne til å ta samtaler uten hakking 

Lenke til kommentar

Jeg gikk ifra oneplus 8 pro til s22 ultra og var også veldig misfornøyd med ytelsen, endte med at jeg solgte den og kjøpte en helt ny onepelus 9 pro på power outlet. Angrer ikke ett sekund.

 

Men for å svare på spørsmålet, nei jeg vil ikke anbefale 10 pro nå. Da er det mye bedre å vente på 10t eller 10 ultra.

Disse blir levert med snapdragon 8+ gen1 , disse er laget av tsmc og skal være langt mer energieffektivitet og ikke bli like varm.

Lenke til kommentar
Zeropoint skrev (55 minutter siden):

Har selv en Oneplus 9 Pro.

Eneste gangen mobilen går varm er når jeg bruker den som hotspot og lader samtidig.

Ikke noe å klage på batteritiden, og lading går knallfort.

hvordan opplever du kamera? 

 

helle rnok mest  mot 10 pro pga kamera er bedre selv om jerg mister ip sertifiseringen

 

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
Svein M skrev (8 minutter siden):

Jeg ser at de har en egen standard på laderen OnePlus SuperVOOC, den som følger med er 80W.

Om en bruker en USB-PD (power delivery) lader så lader den bare med 18W. Men det er trolig bedre for batteriet det.

https://www.digitaltrends.com/mobile/oneplus-10-pro-super-vooc-vs-usb-pd-charging-review/

oj, det var overaskende og dårlig.  de gamle var ikke slik?  

lagt merke til de nye laderne lader andre aperater tregt.    mens de gamle usb c laderne ga power delivery til samsung.

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
Christoffero89 skrev (9 timer siden):

oj, det var overaskende og dårlig.  de gamle var ikke slik?  

lagt merke til de nye laderne lader andre aperater tregt.    mens de gamle usb c laderne ga power delivery til samsung.

Det var det samme med Oneplus 9 Pro, 18W der også på USB-PD (ifølge den artikkelen jeg linket til).

Men batteri er større og batteritid er bedre på 10 Pro.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
Christoffero89 skrev (6 timer siden):

oj, det var overaskende og dårlig.  de gamle var ikke slik?  

lagt merke til de nye laderne lader andre aperater tregt.    mens de gamle usb c laderne ga power delivery til samsung.

Laderen som følger med har også støtte for pd standarden, å nei det skader ikke batteriet.

At de lader så ekstremt rask er en stor fordel spør du meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...