Gå til innhold

Slik blir det å spille Skull and Bones


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
23 hours ago, Iki said:

Om man skulle gjøre slikt for hvert spill som kom ut så ville man ikke kunne produsere noen lengre... Om du skal ha alt som wow har fått siden lanseringen i et nytt mmo, så vil utviklingstiden bli alt for lang for at det skulle lønne seg.

Feil. Er enig at det å si at at MMO spill har lite content og samtidig peke på wow blir helt feil, men at det gjør at man ikke lengre kan lage nye spill blir for dumt. 

Et gammelt spill kan ha langt mere "content" enn ett nytt spill, men det nye spillet kan ha bedre "mechanics" og du kan være lei av type contet det gamle spillet har. 

Lenke til kommentar

Spillet virker interessant, men jeg håper at spillet kan spilles offline, eller at PvP-delen i det minste er frivillig. En av hovedproblemene mine med Sea of Thieves, som er en naturlig sammenligning her, er at jeg må håndtere andre spillere. I SoT kan jeg ikke bare gjøre min egen greie. Håper virkelig dette blir en greie i SaB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
busemannsatan skrev:

Spillet virker interessant, men jeg håper at spillet kan spilles offline, eller at PvP-delen i det minste er frivillig. En av hovedproblemene mine med Sea of Thieves, som er en naturlig sammenligning her, er at jeg må håndtere andre spillere. I SoT kan jeg ikke bare gjøre min egen greie. Håper virkelig dette blir en greie i SaB.

Utifra hvis man leser noen av disse lengre intervjuene så skal man kunne spille på PVE server eller PVP server. Man kan også bytte frem og tilbake mellom det og ta med seg fremgangen. Men gjenstår å se hvordan det vil fungere. Er jo andre spill som har hatt sine krav på å bytte "servere" Blir å vente å se hvordan det blir. Men virker intresangt fordiom det ikke er noe player fighing/boarding. kan jo komme i fremtiden for alt vi vet. Men nå er jo fokuset på skipene.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...