Gå til innhold

Samsung the frame ute?


Anbefalte innlegg

Hei. 
Har en veranda som jeg skulle hatt en tv på.  
Tenker og henge opp en Samsung the frame på veggen ute på verandaen.

Veggen er skjermet for sol og regn. 

Noen som har testa tv ute på verandaen og vet om det funker i sommer halvåret.  
 

Forstår at tven må inn så fort det blir kaldere enn 10 grader på nettene.  

Men hva med dug etc? 
 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
knutinh skrev (34 minutter siden):

Jeg ville være skeptisk til svertesopp og insekt på en såpass dyr (?) tv og ville heller ha valgt noe billig brukt fra finn som kan kasseres etter to år i verste fall.

-k

Alt er relativt når det kommer til hva som er dyrt.Men vil ikke kaste tven etter en sommer sesong. 

Insekter og sopp er noe dritt. 
 

prøver og finne luftehullene i Samsung QN tven jeg har i stua.  Men finner ingen.  TV-er slutta med lufting? 
 

tenkte om det fantes,  kunne de tettes med silikon og lage mange små hull med nål. Eventuelt lime på super tett netting. Som man har i krana feks 

Lenke til kommentar
Elpapi skrev (17 minutter siden):

Alt er relativt når det kommer til hva som er dyrt.Men vil ikke kaste tven etter en sommer sesong. 

Insekter og sopp er noe dritt. 
 

prøver og finne luftehullene i Samsung QN tven jeg har i stua.  Men finner ingen.  TV-er slutta med lufting? 
 

tenkte om det fantes,  kunne de tettes med silikon og lage mange små hull med nål. Eventuelt lime på super tett netting. Som man har i krana feks 

Finnes en del vanntett netting du kan bruke. Samsung har vel en TV modell som er beregnet for utendørsbruk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...