Gå til innhold

Trenger trådløs mus som fungerer bra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vidor skrev (16 timer siden):

Bruker en fUnc musmatte i hardplast (sUrface 1030) jeg er veldig fornøyd med, men denne er ikke til salgs lengre. Selges matter fra dem i stoff, men det er ikke noe jeg har testet.

*Takes a trip down memory lane*

Hadde / har (ligger i en kasse) denne jeg også! Fikk en fUnc 1030 i gave for mange, mange år siden, og dette var min første "proffe" musematte. ❤️

Har prøvd omtrent det meste av musematter på markedet før jeg landet på Steelseries 9HD (har en 4HD til laptop'en). Plastikkmatter har siden jeg først prøvde fUnc matten blitt min klart foretrukne type.

Var en kort tid jeg brukte en Razer Destructor White Edition matte, men den likte å spise museføtter (som gav misfarging på matten) så den havnet også i musemattekassen etter kort tid.

Alle stoffmatter jeg har prøvd spiser opp huden under håndleddet når jeg flytter musen frem og tilbake, så jeg nekter å bruke annet en plastikkmatter.

Min neste matte - for 9HD matten begynner å bli ganske så slitt etter mange års bruk - blir Steelseries QcK Hard.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...