Gå til innhold

Har du noen gang mislikt et populært spill?


Gjest Slettet-F4GxcFLrtu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skytespill ble totalt uinteressant etter en viss stund. Hadde det mye moro med de gamle traverne som gjorde sjangeren populær, men det ble med det. Call of Duty og Battlefield-seriene har aldri vært min greie.

Grand Theft Auto-serien er dypt elsket av mange, men for meg fikk jeg mer enn nok med GTA 3. Klart at serien både utviklet og utbedret seg for hvert spill i serien, men det gav meg like lite å spille Vice City som det gjorde GTA 5. Bra laget spill, utrolig kjedelig etter en stund.

Alle sportsspill og bilspill, med unntak av Mario Kart finner jeg ekstremt kjedelig.

Misliker også sånne typiske "Playstation actioneventyr" der man ikke i noen grad kan påvirke historien. The Last of Us, Tomb Raider, Uncharted, o.l. Gi meg ordentlige rollespill over de sakene. Knights of the Old Republic over Fallen Order any day.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu
Roedthaarogfregner skrev (På 9.7.2022 den 19.26):

OP, du er gal

Jeg vet det. Jeg er en gal skummel autist. I'm coming for yo ehss!

Endret av Slettet-F4GxcFLrtu
Lenke til kommentar

Jeg har 2 stk som er litt meeh.

Første jeg ikke likte var Zelda BotW. Åpen verden med alt for mye transportetapper var utrolig irriterende når man plutselig stod fast eller noe sånt. Jeg klarte ikke like det selv om jeg prøvde ordentlig.

Last of Us 1/2 er et tveegget sverd. På den ene siden synes jeg story-en var et mesterverk av dimensjoner og noe av det beste jeg har vært borti. På den andre siden hater jeg zombie-spill, spesielt når man skal snike seg og det blir veldig vanskelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fantomtegningen skrev (På 11.7.2022 den 10.46):

Alle ballspill (FIFA, NBA, PGA osv.)

Dark Souls serien og tilhørende, COD er også samme gamle rølpet.

De eneste ballspillene jeg liker er Rocket League (Men har ikke spilt den etter at den gikk F2P) og Wii Sports.

Liker ikke Valorant eller Fortnite, og heller ikke de fleste lignende spill. Prøvde å komme litt inn i Overwatch, men ga opp pga sure spillere man ble "matchet" med, selv på veeeldig lavt nivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 7/12/2022 at 10:00 AM, Wheeljack said:

Ghost of Tsushima - aldri likt orientalsk tema. Spilte meg nesten ferdig med Horizon Zero Dawn også, men det blei fort repetativt og storyen fenga meg egentlig ikke så mye.

Likte heller ikke Ghost of Tsushima, men det var rett og slett fordi det ble så formulaisk, og klisjefylt open world. Det føltes som om jeg spilte Far Cry igjen. 

Skjønner heller ikke hvordan Undertale kan være så universelt godt likt. Ga det et forsøk, men det var bare utrolig kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sarcoex skrev (6 timer siden):

De eneste ballspillene jeg liker er Rocket League (Men har ikke spilt den etter at den gikk F2P) og Wii Sports.

Liker ikke Valorant eller Fortnite, og heller ikke de fleste lignende spill. Prøvde å komme litt inn i Overwatch, men ga opp pga sure spillere man ble "matchet" med, selv på veeeldig lavt nivå.

Har du prøvd Apex Legends?

Lenke til kommentar

Har aldri likt RTS spill som warcraft og starcraft og liknende. Liker heller ikke den typen hack & slash rpg som diablo path of exile o.l

I det siste får jeg også si at jeg etterhvert har gitt opp multiplayer spill og fordi det blir for mange som bare skal ødelegge eller bare er sure. Det eneste unntaket er hvis jeg bare kan spille med venner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
Mechablast skrev (På 13.8.2022 den 22.00):

Red dead redemption, prøvd å gi det en sjans, men etter å ha spilt red dead redemption 2 så ble det kjedelig

Gammel tråd, men det spillet glemte jeg også! Har prøvd et par ganger å like det, da jeg elsker GTA, men jeg klarer det ikke. Med GTA (og kanskje noe Pokemon) som unntak er jeg ikke glad i open world spill da jeg syns det blir for mange transportetapper. Men RDR skulle jo egentlig vært i min gate som digger GTA. Skal sies at jeg aldri har likt western-sjanger'n på film heller.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (36 minutter siden):

Gammel tråd, men det spillet glemte jeg også! Har prøvd et par ganger å like det, da jeg elsker GTA, men jeg klarer det ikke. Med GTA (og kanskje noe Pokemon) som unntak er jeg ikke glad i open world spill da jeg syns det blir for mange transportetapper. Men RDR skulle jo egentlig vært i min gate som digger GTA. Skal sies at jeg aldri har likt western-sjanger'n på film heller.

jeg prøvde meg på RDR2 når det kom til pc, men jeg må si det var en gedigen skuffelse, at det var en ræva port var en del av det, men jeg synes selve spillet var skikkelig ræva for og være helt ærlig, eneste spillet jeg noen gang har reklamert på, fikk heldigvis tilbake kronene fra steam. 

Jeg synes det er merkelig at et open world spill skal ha karakterer som nærmest gikk på skinner, men det hadde RDR2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...