Gå til innhold

EA ruster opp for lage Battlefield med enspillerkampanje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper portal modusen er med videre, og at de utvider den litt. Men dette er EA, de er ikke akkurat kjent for å lære av sine feil eller å lytte til hva folk synes er bra. De fleste var spent på hva portal kunne innebære, men det har sakte, men sikkert fått dø en stille død, framfor å tilbringe variasjon og kreativitet til serien.

Lenke til kommentar

Håper det ikke blir fremtid/sci fi, men heller bruk av gjenkjennelige våpen.

Med Russlands invasjon av Ukraina friskt i minnet kan det tenkes at Russland trekkes inn. Hadde vært interessant med et "cold war goes hot"-scenario med våpen fra den kalde krigen.

Alternativt hadde jeg vært giret på WW2 igjen. At EA gjør et nytt forsøk, men lærer fra alle feilstegene de gjorde med Bf5.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
PheIix skrev (3 minutter siden):

Jeg håper portal modusen er med videre, og at de utvider den litt. Men dette er EA, de er ikke akkurat kjent for å lære av sine feil eller å lytte til hva folk synes er bra. De fleste var spent på hva portal kunne innebære, men det har sakte, men sikkert fått dø en stille død, framfor å tilbringe variasjon og kreativitet til serien.

EA har egentlig aldri støttet moduser som eksisterer ved siden av hoveddelen av et spill. Se på Battlefront 2s Starfighter Assault eller Battlefield 5s Firestorm. Det ble lagt ned mye arbeid her, men det var kun for å presentere noe til lansering. Null støtte i ettertid.

Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (2 timer siden):

Håper det ikke blir fremtid/sci fi, men heller bruk av gjenkjennelige våpen.

Med Russlands invasjon av Ukraina friskt i minnet kan det tenkes at Russland trekkes inn. Hadde vært interessant med et "cold war goes hot"-scenario med våpen fra den kalde krigen.

Alternativt hadde jeg vært giret på WW2 igjen. At EA gjør et nytt forsøk, men lærer fra alle feilstegene de gjorde med Bf5.

Kald krig som blir "hot" hørtes egentlig veldig interesangt ut. F.eks utgangspunkt i cuba krisen eller noe på 80 tallet.

Lenke til kommentar

Er de smarte så bør de lytte til spillerne, og ta en prat med flere av de gamle communityene.

Enkelt så kunne de laget en spørring om hva spillerne EGENTLIG vil ha. Ikke hva de tror de vil ha. Så kan de invitere inn spillere som har spilt det en stund for å se hva som har feilet i det siste.

Eks flere fra battlefield.no, spillere og ledere fra Nordic ligue og BFT( første satsingen til NRK på eport).

Hadde jeg skulle ledet utviklingen her, og vist at dette ant er siste muligheten for å få serien tilbake på rett kjøl så hadde jeg spurt meg selv:

Hvorfor går folk tilbake til Battlefield 4?

Hvorfor spiller fortsatt spillerne BC2 og BF3?

Hvor har det blitt av alle communityene?

Tidligere var det mye esport med BF serien. Har selv deltatt på nordic ligue og BFT. Og holder fortsatt årlig lan( RAGE lan) der vi fortsatt spiller BF4

Kan det være at etter BF4 så sluttet de å lytte til spillerne?

Vet at det er en del som likte BF1 og BF5(hvorfor skjønner ikke jeg). Men Siste Battlefield fungerte ikke.

Hadde de sjekket så er dette en del av punktene som de bør se på.

1. Dedikerte servere. Spillere vil ha "egne servere", og spillere vil spille på servere der det er gode admins. De vil kunne velge HC eller Vanilla, de vil ha tilgang til å sette begrensinger

2. Spillerne vil ikke ha spesialister. De vil ha klassene sine.

3. De fleste liker nåtid, fremtid med folk som hopper 200 meter opp i luften? spill Cod da vel.

4. En Commander bør kunne være aktiv ala BF2

5. De vil ha variasjon. Små trange brett, og store åpne. Kunne velge. Ala BF3

6. De ønsker å benytte seg av ekstern server kontroll. Ala Rcon, myrcon.

7. Enspillerdelen er et must. Morro, og gjør spiller vant med hitboksen i spillet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
kahlua skrev (13 timer siden):

Er de smarte så bør de lytte til spillerne, og ta en prat med flere av de gamle communityene.

Enkelt så kunne de laget en spørring om hva spillerne EGENTLIG vil ha. Ikke hva de tror de vil ha.

Det var slike undersøkelser som førte til battlefield V traileren og bf2042. Den største delen av svar de fikk ønsket at spillet skulle være mer som cod, med mere customization av personene. Mange ønsket også å få mer apex legends følelse i spillet. Derav spesialistene. Problemet er at når de tar slike undersøkelser så begrenses de ikke bare til de spillerne som spiller battlefield bad company, eller eldre.

Endret av Iki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...