Gå til innhold

Må man forhåndsbestille lunch og middag på Disney World?


Anbefalte innlegg

Familien skal være tre dager i Disney World i juli - tre ulike parker. Jeg er litt forvirret om man *må* forhåndsbestille lunch og middag - det er vel tilgjengelig mat der om man ikke forhåndsbestiller?

Slik jeg ser det nå, er det greit å forhåndbestille middag for hver dag i den parken man er, men kanskje ikke lunch? Det er jo en rekke Quick Service dining muligheter der forhåndsbestilling ikke er mulig. Regner med vi kan satse på dette?

Vi har inkludert park-hopping (inkl. til vannparker) - da kan man skifte til en annen park etter kl. 14. Men jeg regner med middagsreserveringen bør vel være i den parken man har reservert (før kl. 14) siden man ikke er garantert å slippe inn i en annen park dersom den er full?

Om noen har erfaringer å dele rundt dette, er jeg svært takknemlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte enkle og raske opsjoner uten reservasjon for å spise i Disneyworld. Var ikke all verden, men overlevde. Utfordringen er å vite når man er klar for å spise. Om man prøver seg på de mest populære attraksjonene så er vanlig kø raskt over 3 timer. En eller annen form for "Skip the line" er et must om man har tenkt få med seg flere attraksjoner i løpet av en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...