Gå til innhold

Motorsport Manager utviklet av Playsport Games - noen som spiller?


Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som spiller dette spillet? Jeg startet for en uke siden og har spilt 87 timer i skrivende stund. Så fengende er spillet. På lik linje med FM22, men  har etter mitt syn mindre dybde. Likevel kjempeartig. Jeg har spilt rundt ni sesonger og det var først i de tre siste at jeg skjønte hvordan bilen må utvikles. 

Flere her som spiller det? I så fall har dere tips og råd?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte spillet og prøvde det litt men fant ikke helt ut av det. Må innrømme at jeg brukte ikke så mye tid på det heller. Er veldig interessert i F1 men fikk ikke helt taket på det. 

Kanskje jeg skulle prøvd litt mer....

Kan se om det finnes noen YT'er der ute som jeg kan finne ut litt av.

Lenke til kommentar
MrVilla skrev (På 13.7.2022 den 11.12):

Jeg kjøpte spillet og prøvde det litt men fant ikke helt ut av det. Må innrømme at jeg brukte ikke så mye tid på det heller. Er veldig interessert i F1 men fikk ikke helt taket på det. 

Kanskje jeg skulle prøvd litt mer....

Kan se om det finnes noen YT'er der ute som jeg kan finne ut litt av.

Det er utvilsomt et artig spill. Jeg har snart 100 timer i det og har så vidt fått taket på det. Anbefales.

Lenke til kommentar

Fikk litt å teste det på nytt nå. Spilte det for 3-4 år sida, synes å huske det ble for mye grinding for meg. Har spilt 60 timer ser jeg, men tror aldri jeg fullførte det. Pleier alltid å begynne med dårligste laget også bygge det opp på slike spill. 

Spilt endel MM3 på mobil også, går litt kjappere der, men fortsatt veldig grindy.

Husker Trackday Manager, synes det var mye bedre. Synd utviklerne aldri klarte å fullføre spillet, var vel norske utvilkere også. Er vel ikke mulig å spillet det lenger nå, siden det var online.

Ser F1 Manager 2022 kommer snart, lurer på hvordan det er sammenlignet med dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...