Gå til innhold

Putin vil prioritere industrispionasje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg er veldig overrasket. Kun over hvor åpenlyst man legger frem slike planer. Som tatt ut fra et u-land som endelig har funnet ut at de vil ha en del av rikdommen som andre har jobbet opp over århundrer. Gratis. Perfekt satt opp etter mottoet "Det er mye billigere når andre betaler".

Jeg venter fortsatt på den dagen Rassland sier at nå skal de bidra til verdenssamfunnet, jobbe for felles goder, felles utvikling, felles velstand og sørge for at alle får oppleve trygghet, sikkerhet og lykke. Gulrot istedet for pisk? De kunne jo risikert at enkelte land frivillig ville tilbake til Sovjetunionen og ikke lengst mulig unna.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Putin minner´meg faktisk om en kar fra Norge. Han fra Norge har samme tankeganger og hadde nok blitt slik Putin er hvis han hadde fått uinnskrenket makt. Heldigvis sitter han bak lås og slå forhåpentligvis resten av livet,selv om det er liten trøst for alle som mistet sine kjære ved den forferdelige ugjerningen han gjorde. Det er uansett bra for samfunnet at han sitter inne. Folk kan selv regne ut hvem jeg sikter til. Man ser hva som skjer når mennesker med slike tankesett får hånd om en av verdens største militærmakter. Mao,Hitler,Lenin,Stalin,Hirohito,Mussolini,Putin..osv. Alle destruktive skapninger som ikke har den viktige empati-delen i hjernen som er så grunnleggende for å fungere som ett normalt menneske. Egoet er den eneste drivkraften de har,de ser ikke andre mennesker og tror at verden må innrette seg etter deres forgodtbefinnende. I historisk sammenheng kan vi se at de har mislyktes alle slike karer som bruker  sitt eget ego som einaste rettesnor i livet. Slik blir det nok til slutt med Putin også. Han har skutt seg selv i foten og med sin siste fot til hjelp er han i ferd med å grave sin egen grav. Det er bare synd at hele Russland har fått Stockholm-syndromet og må lide under idioten og tullingen. 

Endret av ACYBN18O
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Argumentasjonen skjer på et veldig lavt nivå, det er overhodet ingen verdighet.

Putin forhandler ved å ta til våpen,

for å skremme og for å ødelegge for andre.

Han responderer slående barnslig.
"Når vesten er så sinte på meg så skal jeg vere enda mer sur og slem tilbake." Det er ikke mye ekte stolthet eller storhet i slikt,
bare "furting" over å bli satt på plass. Det gir liksom ingen "moralsk respekt". Repertoaret er begrenset. 

Slik oppter man vel når man vet man er underlegen, men nekter å "bli moralsk voksen".

Trusselen til Putin(&co) ligger i atomvåpnene og ikke i kognitiv styrke.

Putin er en hulemann.

Endret av KjeRogJør
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han bedrar sitt eget folk ved å fremstå som en som gjør sitt land og folk bare godt.

For vesten er så uvennlig mot dem.

Det er derfor han sørger for å kontrollere media, og hva som skal være lovlig sannhet.

Russere, til og med de voksne er oppvokst med slikt, og blir forvirret av å høre om noe annet, og greier da ikke å tro på noe, eller noen.

For oss er det surrealistisk og tenke seg en slik "alternativ virkelighet" som enkelte ledere bedrar sitt folk med.

Hva annet er det de oppnår enn å skaffe "kameratene" på toppen makt og rikdom basert på løgn og bedrag, og den totale redsel for sannhet og åpenhet...(?)

De sitter egentlig i sin egen felle av bedrag, og er selv i fare for å bli eliminert av sine egne om de mister kontrollen.

Og så kan de på toppen av dette ta hele verden med seg i den "suppa" de har stelt i stand.

Et slikt primitivt regime favoriserer ulver, de som er for kalde til å ha samvittighet og moral.

 

 

Endret av KjeRogJør
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...