Gå til innhold

Skull & Bones-dato potensielt avslørt i ny lekkasje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MysticoN skrev (11 minutter siden):
etreX skrev (4 timer siden):

Blir sikkert forferdelig. Dette er jo tross alt en AAA utvikler, og ikke minst den verste av dem alle, Ubisoft.

Ser dine beskymringer men at de er den verste av AAA utviklerne er jeg mer usikker på. Blizzard har vel for lengst tatt førsteplassen fra EA der.

Blizzard har vel hatt noen hits men vet ikke om jeg ville kalt de AAA? Activision-delen derimot.

 

De er ille, men spillene føles ikke AAA heller 

Lenke til kommentar

Tipper spillet her kommer til å få ufortjent kritikk med at det er mange som kommer til å gå i baret her med å tenke sjørøverspill som sea of thieves, mens det egentlig er et sjørøver world of warships. Og ikke minst fokus på flerspiller fremfor solo.

Spillet har hatt så mye problemer at jeg forventer at det blir dårlig men skal nok kjøpes fra start. Tar det som en massiv bonus om ting faktisk fungerer som de skal.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:
MysticoN skrev (11 minutter siden):
etreX skrev (4 timer siden):

Blir sikkert forferdelig. Dette er jo tross alt en AAA utvikler, og ikke minst den verste av dem alle, Ubisoft.

Ser dine beskymringer men at de er den verste av AAA utviklerne er jeg mer usikker på. Blizzard har vel for lengst tatt førsteplassen fra EA der.

Blizzard har vel hatt noen hits men vet ikke om jeg ville kalt de AAA? Activision-delen derimot.

 

De er ille, men spillene føles ikke AAA heller 

Jeg ser hva du sier men jeg ser på Blizzard som AAA. Du oppfører seg vertfall som et AAA utvikler.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
herzeleid skrev (På 29.6.2022 den 18.47):

Ser spennende ut, men skulle ønske meg noe tilsvarende som ikke var ‘flerspillerfokusert’. 

Du kan i grunnen gjøre det med Sea Of Thieves. Du trenger ikke å spille med folk men du kan oppleve at folk angriper deg da. Men det er mye i det spillet som kan gjøres alene det er bare vanskeligere.. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...