Gå til innhold

Overwatch 2 vil tilsynelatende erstatte Overwatch helt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bubba477 skrev (3 timer siden):

Battlepass til 40$ hver tredje måned? Er ikke helt sikker jeg...

Det første koster litt mere da du betaler for tidlig tilgang til den åpne betaen, som skal vare i omtrent et år.

Ellers får man jo nå 3 nye helter etter 3 år uten noe nytt.

6 nye kart for en gamemode alle hater.

Etter det må man vente rundt et år før hoveddelen av ow2 kommer, altså pve delen.

Ny hero hver tredje måned, som før.

Et nytt spesielt skin i hvert battlepass. 

 

Som om ikke det var nok så gjør dem slik som de gjorde med warcraft 3, fjerner originalen og implementerer balanse og andre endringer som mesteparten ikke liker.

Lenke til kommentar
bubba477 skrev:

Battlepass til 40$ hver tredje måned? Er ikke helt sikker jeg...

De 40$ skaffer deg: Beta tilgang Garantert første battlepass Nok virtuell currency til to nye battlepass Og noe skins greier. Det er ikke 40$ per battlepass.
Lenke til kommentar
Iki skrev:
bubba477 skrev (3 timer siden):

Battlepass til 40$ hver tredje måned? Er ikke helt sikker jeg...

Det første koster litt mere da du betaler for tidlig tilgang til den åpne betaen, som skal vare i omtrent et år.

Ellers får man jo nå 3 nye helter etter 3 år uten noe nytt.

6 nye kart for en gamemode alle hater.

Etter det må man vente rundt et år før hoveddelen av ow2 kommer, altså pve delen.

Ny hero hver tredje måned, som før.

Et nytt spesielt skin i hvert battlepass. 

 

Som om ikke det var nok så gjør dem slik som de gjorde med warcraft 3, fjerner originalen og implementerer balanse og andre endringer som mesteparten ikke liker.

Du betaler for beta tilgangen som starter neste uke. Lanseringen i oktober er F2P. 3 nye helter til lansering, en i desember, så fire nye i år, deretter ny kvar 9ende uke. Alle hater ikke push, det kommer forsåvidt en gamemode til også. De har vært åpen om at ow2 tar over pvp delen siden de byttet til 5v5 i fjor.
Lenke til kommentar
Spoc skrev:
Iki skrev:
bubba477 skrev (3 timer siden):

Battlepass til 40$ hver tredje måned? Er ikke helt sikker jeg...

Det første koster litt mere da du betaler for tidlig tilgang til den åpne betaen, som skal vare i omtrent et år.

Ellers får man jo nå 3 nye helter etter 3 år uten noe nytt.

6 nye kart for en gamemode alle hater.

Etter det må man vente rundt et år før hoveddelen av ow2 kommer, altså pve delen.

Ny hero hver tredje måned, som før.

Et nytt spesielt skin i hvert battlepass. 

 

Som om ikke det var nok så gjør dem slik som de gjorde med warcraft 3, fjerner originalen og implementerer balanse og andre endringer som mesteparten ikke liker.

Du betaler for beta tilgangen som starter neste uke. Lanseringen i oktober er F2P. 3 nye helter til lansering, en i desember, så fire nye i år, deretter ny kvar 9ende uke. Alle hater ikke push, det kommer forsåvidt en gamemode til også. De har vært åpen om at ow2 tar over pvp delen siden de byttet til 5v5 i fjor.
Push er mindre likt enn 2cp, en gamemode de måtte fjerne fra spillet da alle spillerne forlot matcher når den kom opp. Noe som også gjorde at vi mistet flere kart til spillet. Dette går igjen på alle nettsider, polls, diskusjoner med proffene. 1 ny hero hver tredje måned var det vi hadde når spillet kom ut, at dem bruker 3 år på 3 nye er altså langt lengre tid enn tidligere. Hadde de holdt samme frekvens så ville vi nå fått 12 nye helter, ikke 3.
Lenke til kommentar

Jeg går så langt at jeg boikotter hele Blizzard, det er etter hva de har gjort med Diablo Immortal. Jeg finner meg ikke i sånne skurke-moves. De må bli satt på plass, og de eneste som kan gjøre det er spillere. Bare synd at det mest sannsynlig ikke har noe å si, men da har ihvertfall jeg god samvittighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Iki skrev:
Spoc skrev:
Iki skrev:
bubba477 skrev (3 timer siden):

Battlepass til 40$ hver tredje måned? Er ikke helt sikker jeg...

Det første koster litt mere da du betaler for tidlig tilgang til den åpne betaen, som skal vare i omtrent et år.

Ellers får man jo nå 3 nye helter etter 3 år uten noe nytt.

6 nye kart for en gamemode alle hater.

Etter det må man vente rundt et år før hoveddelen av ow2 kommer, altså pve delen.

Ny hero hver tredje måned, som før.

Et nytt spesielt skin i hvert battlepass. 

 

Som om ikke det var nok så gjør dem slik som de gjorde med warcraft 3, fjerner originalen og implementerer balanse og andre endringer som mesteparten ikke liker.

Du betaler for beta tilgangen som starter neste uke. Lanseringen i oktober er F2P. 3 nye helter til lansering, en i desember, så fire nye i år, deretter ny kvar 9ende uke. Alle hater ikke push, det kommer forsåvidt en gamemode til også. De har vært åpen om at ow2 tar over pvp delen siden de byttet til 5v5 i fjor.
Push er mindre likt enn 2cp, en gamemode de måtte fjerne fra spillet da alle spillerne forlot matcher når den kom opp. Noe som også gjorde at vi mistet flere kart til spillet. Dette går igjen på alle nettsider, polls, diskusjoner med proffene. 1 ny hero hver tredje måned var det vi hadde når spillet kom ut, at dem bruker 3 år på 3 nye er altså langt lengre tid enn tidligere. Hadde de holdt samme frekvens så ville vi nå fått 12 nye helter, ikke 3.
Problemet er at man får powercreeping med så mange nye helter
Lenke til kommentar
Randalf the Black skrev:
PheIix skrev:

Jeg mistolket overskriften og lurte på hvilken Overwatch helt som skulle erstattes. Ble så litt frustrert over at dere ikke nevnte hvilken helt det var snakk om i artikkelen, før jeg innså at jeg sannsynlig trenger litt mer kaffe.

Satt også og finleste teksten for å finne ut hvilke helt som skulle byttes ut.
Hadde de skrevet om en Overwatch-helt, ville de nok også skrevet Overwatch-helt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...