Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre henne? Er hun interessert?


Anbefalte innlegg

jeg er 22 år gammel og er utrolig forvirra, er en kollega av meg som er 27 som jeg virkelig liker men skjønner ikke om hun føler det samme. Vi går turer og snaper mye sammen og føler at vi begge liker hverandre godt men jeg tørr ikke å spørre henne om dette er platonisk eller ikke, isåfall hvordan ?

Endret av overtenkern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mannfolk flest misforstår ofte kvinners vennlighet som flørting og at hun er interessert. Så gå varsomt frem. Dersom det "er noe i lufta" mellom dere to, så har dette garantert blitt fisket opp av de andre på jobben. Slik at man får litt små "stikk" og kommentarer på dette. Damer viser ofte (men ikke alltid) at de liker en person; ved at de ofte tar på armene dine. Dersom dere går tur og hun "tilfeldigvis" lener seg mot deg og tar forsiktig på armene dine, er dette et typisk tegn på at noen er interessert. Men disse signalene er  veldig subjektive og varierer fra person til person samt ovenfor hva slags situasjon man er i. 

To faktorer her. Du er en mann på 22 og hun ei kvinne på 27. Samt at dere jobber sammen. 

Helt umulig å si. Men jeg tipper sannsynligheten veier størst på at hun bare er vennlig mot deg. Har du erfaring med forhold/dating/damer fra før av? Slik at du har noen "knagger" å henge signalene på? Er du uerfaren er det som sagt lett å drite seg ut.

Men det enkle er ofte det beste!

Bare spør rett ut. Hun blir garantert sjarmert av det. Det verste som skjer er en vennlig avvisning.
Hvordan spørre sier du? Når dere er alene - uten forstyrrende faktorer rundt. Si det rett ut som det er. Og aldri gjør det over melding! En ekte mann gjør det ansikt til ansikt. Det scorer du mer på. Det å få et avslag stikker i brystet i 3 sekunder. Thats it! Er ikke noe verre enn det. ^^ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...