Gå til innhold

Women's EURO 2022 – 6. juli - 31. juli


Snikpellik

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/sport/drillo-om-sjokktapet-ikke-overrasket/76633905

Drillo: Jeg hadde en ganske klar oppsummering etter Nord-Irland-kampen da jeg var der borte, og den var kort. Den gikk på at det var et dårlig norsk lag, som slo et enda dårligere Nord-Irland. Det tror jeg vi fikk se til det fulle mot England, at vi har et dårlig lag. Min kritikk av Sjögren er at han står for en fotballfilosofi som ikke er effektiv. Norge er dårlig organisert defensivt og spiller ikke ordentlig soneforsvar - det ser faktisk ikke ut som at de kan det. Jeg mener at de er altfor omstendelige og bruker for mange trekk på egen halvdel. Det går på spillestil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi må være bedre defensivt og ikke miste ballen nær eget mål når vi prøver å spille oss ut. Men offensivt så må vi prøve å få til mer og ta sjanser. En tåler å miste ballen ved motstanders sekstenmeter, men ikke på egen sekstenmeter. Av og til må en bare prøve å spille fremover selv om det ikke alltid lykkes. Jeg er litt spent på pasningspillet om et blir slik at noen helst vil passe bakover på banen.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

Vi har et av verdens beste angrep, men null skudd på mål mot en nasjon vi skal være bedre enn. Vi har bedre individuelle spillere, men det hjelper ikke når de blir satt opp sånn.

Forventer sparken til Sjögren etter mesterskapet, uavhengig av om vi ryker i dag eller i kvarten. Dette er som å se Rangnicks United de siste månedene. Komplett uforståelige valg som ikke passer spillermaterialet han råder over.

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Bedre med mer intensjon om å slå hurtig i bakrom når vi vinner ball, men det skjer ikke ofte nok. Pussig at det ikke er gjort bytter enda. Mer fart på midten og Haug inn med fysikk på topp, kanskje Ildhushøy.

Skal sies at stopperne våre har vært gode, og benkinga av Thorisdottir var riktig valg.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...