Gå til innhold

500 kr i ververabatt på spotpris hos Wattn (0 kr/mnd + 2.9 øre påslag)


Anbefalte innlegg

Edit: Har omsider fått noen til å verve meg, så da legger jeg ut min vervelink her, så kan du også få 500 kr i rabatt på strømmen.

Man får automatisk Webspot med 0 kr/mnd fastbeløp og 2.9 øre påslag. Avtalen er uten bindingstid og man har garantert prisen i 12 måneder.

Vervelink:
https://bestill.wattn.no/gateway/elprosess/helpdesk.kampanjeskjema.webform?in_id=A325CD57AF2A33C1&in_produkt=40&in_kampanjekode=VERV3095433#steg1
 

Med denne straumavtalen får du
Spotpris, time for time
Påslag på 2,9 øre/kWh inkl. mva og lovpålagt elsertifikat
Inga bindingstid
Avtalevilkår gjeld i 12 mnd
Dette er ein digital avtale som forutset eFaktura eller epostfaktura
Vi fiksar alt det praktiske og seier opp den gamle avtalen din
10 dagars betalingsfrist

Den som blir vervet
Kan ikke ha et aktivt strømabonnement hos Wattn på det aktuelle anlegget.
Kan ikke ha vært vervet tidligere
Mottar 500 kroner i ververabatt som blir trukket fra på strømregningen.
Rabatten gjelder kun strøm, ikke nettleie.
Ververabatten blir ikke utbetalt i kontanter.
Må godkjennes ved kredittsjekk.
Ververen vil få rabatten trukket fra på første faktura når ny kunde er registrert og har vært kunde hos oss i minst 14 dagar og begge er kunde ved neste ordinære fakturering.
Verving er kun for privatkunder.

 

Endret av Brulejus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Da har jeg omsider fått vervet meg inn. Vervelink i førsteposten om andre vil benytte seg av dette:)

Kan nevne at vervekampanjer på strøm har spart meg for et 5-sifret beløp siste året, noe som hjelper på med de vanvittige prisene. Nå har jeg riktignok 3 boliger, så det gjør at jeg også sparer mer.

Men husk at hvis du f.eks. har en hytte, så kan du bli vervet av meg på huset ditt, og få 500 kr i rabatt. Rett etter at du blir kunde verver du hytten din. Da får du 500 kr på huset for å verve hytten, og 500 kr på hytten for å bli vervet. Altså totalt 1500 kr. Hver ekstra bolig/anlegg blir 1000 kr ekstra. Kanskje har du noen i familien eller bekjente som også er interessert i dette, og så blir det fort x * 500 kr ekstra der også. Så et par måneder senere hopper man videre til neste strømselskap som har vervekampanje og kjører samme greien der.

Endret av Brulejus
Lenke til kommentar
harpeiling2 skrev (På 25.8.2022 den 17.48):

Hei, kan du sende en ny vervelink til meg på pm?  Får det ikke til med den første linken du har lagt ut. 

Har forsøkt å generere ny link, men den blir identisk. Får du opp nettsiden der vervelinken er automatisk fyllt ut? Hvis det er målepunktID det stopper opp på, så må du enten se det på forrige faktura eller spørre selskapet der du nå er kunde. Dette er ikke det samme som målernummeret, og står som regel ikke på måleren heller.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...