Gå til innhold

Slik blir den åndelige oppfølgeren til Warcraft III og StarCraft II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F2P Er det som gir meg den desidert største grunnen til å tvile på dette spillet. Jeg misliker sterkt å måtte betale for alt mulig dilldall, og jevnt over blir det alltid dyrere enn å bare kjøpe spillet i sin helhet om du ønsker å ha tilgang på alt.

Det sagt, er det kun kosmetiske greier så skal jeg ikke klage, men som regel er det xp boost og andre ting man må betale for. Med xp boost er det ingen grunn til å gjøre leveling rettferdig, da blir alt en eneste stor grindfest.

Håper dette kan få liv i rts igjen, men jeg sitter på gjerdet til de har bevist at det er verd å prøve.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

F2P gjør meg veldig skeptisk. Ellers så har jeg god tro på at disse folka vil få til et skikkelig RTS. Synes dog det er litt synd at de går for noe som virker såpass "StarCraft" som de gjør. Dette er jo i all hovedsak Terran, Protoss og Zerg all over again. Nå er det vel veldig tidlig, men det bittelille vi har fått se av spillet ser ut til å være veldig kjedelig rent visuelt. Mye snakk om at det er i Unreal Engine 5, men samtidig så ser det jo ut som et steg tilbake fra StarCraft 2 når det kommer til det visuelle. Jeg hopper heller ikke på noe "Unreal Engine 5" hypetog. Det er ikke sånn at bare fordi Unreal Engine 5 innehar gode verktøy for visuelt imponerende spill så fungerer det ikke nødvendigvis perfekt for alle mulige spill. Endel utviklere klarer seg gjerne bedre med egne spillmotorer da de har langt større fleksibilitet til å manipulerer den til å få til tingene de selv er ute etter og trenger for sine egne visjoner og det de ønsker å få ut av spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
PheIix skrev:

F2P Er det som gir meg den desidert største grunnen til å tvile på dette spillet. Jeg misliker sterkt å måtte betale for alt mulig dilldall, og jevnt over blir det alltid dyrere enn å bare kjøpe spillet i sin helhet om du ønsker å ha tilgang på alt.

Det sagt, er det kun kosmetiske greier så skal jeg ikke klage, men som regel er det xp boost og andre ting man må betale for. Med xp boost er det ingen grunn til å gjøre leveling rettferdig, da blir alt en eneste stor grindfest.

Håper dette kan få liv i rts igjen, men jeg sitter på gjerdet til de har bevist at det er verd å prøve.

Personlig er jeg også litt lei av eSportvinklingen, for det går stort sett ut på å lage et gameplay om hvem som klarer å klikke og flikke mellom "skjermbilder" raskest for å raskest pøse ut units til en gitt strategi, før man kaster en nøye ginspillt hero inn i kampen... Jeg takler fart jeg, men synes ikke det er så gøy alltid. Jeg kunne tenkt meg et seigere gameplay. Og heros, de missliker jeg sterkt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...