Gå til innhold

Her er nyversjonen av The Last of Us til PlayStation 5 – Sony lekket annonseringen selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Baljepiraten skrev (1 time siden):

Jeg kan nesten ikke skjønne hvorfor de lager nyversjon av dette spillet. Jeg spilte igjennom PS-versjonen av det i fjor og det er allerede glimrende og langt bedre enn mange spill som er lagd de siste årene.

Har allerede spillt gjennom spillet 3 ganger, en på ps3 og to på ps4. Orker ikke en remake til.. Litt bedre grafikk betyr lite(for meg). 
Men for folk som ikke har spilt dette så vil det nok være knall. Eller nerdene som har spilt det 14 ganger og som har Ellieplakater på gutterommet.
Et av tidenes beste spill.

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar

Det vel få av de som har spilt dette igjennom på PS4 som er nye kjøpere av spillet på PS5, men det er kanskje et marked for å nå nye spillere på next-gen. For min del ble PS4 kjøpt i sin tid p.g.a The Last of Us, så en skal ikke se bort i fra at det vil pushe en del på PS5 også.

Hadde det ikke vært for at Horizon II: Forbidden West hadde vært så bra som det er på PS4 Pro hadde kanskje dette spillet alene fått meg til å kjøpe PS5.

Viktig å ha et killer-spill for å selge konsoller. Selv om spillutvikling er blitt avsindig dyrt nå som mulighetene virkelig har åpnet seg med teknologien så er det fremdeles ekslusiver som er avgjørende for mange, selv om økonomien tilsier at mange av dem kommer til alle platformer etterhvert, slik vi allerede har sett begynner å skje.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Baljepiraten skrev (1 time siden):

Jeg kan nesten ikke skjønne hvorfor de lager nyversjon av dette spillet. Jeg spilte igjennom PS-versjonen av det i fjor og det er allerede glimrende og langt bedre enn mange spill som er lagd de siste årene.

Har allerede spillt gjennom spillet 3 ganger, en på ps3 og to på ps4. Orker ikke en remake til.. Litt bedre grafikk betyr lite(for meg). 
Men for folk som ikke har spilt dette så vil det nok være knall. Eller nerdene som har spilt det 14 ganger og som har Ellieplakater på gutterommet.
Et av tidenes beste spill.

Remake, ikke remaster. De har vist forandret på historien, karakterene, gameplay, kartet, etc.
Lenke til kommentar
Iki skrev (2 timer siden):

Remake, ikke remaster. De har vist forandret på historien, karakterene, gameplay, kartet, etc.

De har ikke forandret på historien(om ikke jeg tar feil), det hadde uansett tatt seg dårlig ut. Men bedre grafikk, lyd?, dualsense, bedre combat og andre ting. 
 





 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Iki skrev (43 minutter siden):

Det sies at de har forandret på den.

Altså, ikke forandret hva spillet handler om, eller store hendelser, men mer hvordan ting skjer, når de skjer, hvor, osv.

Tiden vil vise :)  Kanskje det blir en gjennomspilling om noen år men er mettet på TLOU for en stund. Særlig etter det siste woke makkverket de kom med. Spillet var greit men historien forferdelig, min mening.
Synes fortsatt at TLOU 1 er et av de beste spillene jeg har spilt.

Lenke til kommentar
38 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

De skal ikke endre på noe heldigvis,  historien er identisk. Men vet det er enkelte som tror at de skal forandre på den, IKI blant annet 

Tipper Mr. Druckmann har streng beskjed om å ikke endre på noe som helst som har med historien å gjøre. Denne remaken er nok ment som et plaster på såret til alle forsmådde Joel-fanboys.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Allt í lagi skrev (5 minutter siden):

Tipper Mr. Druckmann har streng beskjed om å ikke endre på noe som helst som har med historien å gjøre. Denne remaken er nok ment som et plaster på såret til alle forsmådde Joel-fanboys.

Er nok mer sannsynlig at de kommer med den nå samtidig som de lager en tv-serie slik at de tjener mest mulig.

Lenke til kommentar
23 minutes ago, Iki said:

Er nok mer sannsynlig at de kommer med den nå samtidig som de lager en tv-serie slik at de tjener mest mulig.

Enig, men for å redde franchisen er det enklest å gå tilbake til kildematerialet. Det handler om å vise at man ikke kommer til å være like "woke" i fremtiden. I anførselstegn, siden jeg ikke forstår hvorfor det var woke, men mange syntes det. Jeg synes faktisk 2 var bedre enn 1 (på alle måter), men jeg elsker å være contrarian, så kanskje det spiller inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...